۱۹ دی ۱۳۹۲، ۸:۰۴
کد خبر: 80986672
T T
۰ نفر

ایران نماد موفقی از ظلم‌ستیزی در جهان است

۱۹ دی ۱۳۹۲، ۸:۰۴
کد خبر: 80986672
ایران نماد موفقی از ظلم‌ستیزی در جهان است

سنندج - ایرنا- نماینده ولی فقیه در كردستان، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد موفق ظلم و استكبار ستیزی در جهان نام برد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه های ظلم در دنیا در حال خشك شدن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه چهارشنبه در همایش بسیج طلاب و روحانیون استان كردستان در سنندج، مبارزه با ظلم و فساد و دفاع از مستضعفین را از سیاست های جمهوری اسلامی خواند و افزود: كشورهای غربی از این نگاه ملت ایران می ترسند و بر این اساس دائم علیه این ملت توطئه می كنند.

وی جلوگیری از گسترش ایده ها و نگاه های انساندوستانه جمهوری اسلامی را یكی از برنامه های دشمنان اسلام و ملت ایران دانست و گفت: غرب از ترویج این نگاه در میان ملت های مستضعف می ترسد و از این رو به بهانه انرژی هسته ای،حقوق بشر و این نوع مسائل در حركت رو به جلو ملت ایران اختلال ایجاد می كند.

رییس مركز بزرگ اسلامی غرب كشور همچنین به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره كرد و گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه و نفاق و ترویج فرهنگ مادی‌گرایی و خرافه‌پرستی به جای خدامحوری، دین و معنویت می‌خواهند مردم را از اسلام جدا كرده و به آنچه كه در برنامه خود طراحی كرده‌اند، دست یابند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی اضافه كرد: دشمنان از راه‌های مختلف سعی دارند چهره‌ای منفی و خشن از مسلمانان و اسلام را به جهان معرفی كنند و برای تحقق این مسئله پروژه اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی را جزو برنامه‌های خود قرار دادند.

وی به جایگاه روحانیون در جهت روشنگری و مقابله با نحله های انحرافی در كشور نیز اشاره كرد و گفت: روحانیون و طلاب باید هوشیار باشند و با آگاهی‌دادن به مردم از غفلت آنان در مسیر دشمنان جلوگیری كنند.

وی افزود: ترویج جاذبه‌های مادی و سطحی‌نگری در مسائل مختلف جامعه از سوی دنیای غرب موجب دوگانگی در جامعه می‌شود كه برای جلوگیری از تاثیر مخرب این برنامه‌ها، طلاب و روحانیون با فهم درست، مسائل و مشكلات را تشخیص و تجزیه تحلیل كنند و با روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه را واكسینه كنند.

وی از روحانیون خواست با برپایی جلسات گفتمان دینی در مساجد جوانان را نسبت با تهدیدات عقیدتی و فكری دشمن بیشتر آگاه كنند.ك/3

7346/533
۰ نفر