۲۲ دی ۱۳۹۲، ۸:۰۳
کد خبر: 80990381
T T
۰ نفر
خبرنگاران نقش مهمی در دمیدن روح امید و نشاط در جامعه دارند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خبرنگاران رسانه های گروهی نقش مهم و خطیری در دمیدن روح امید و نشاط در جامعه و بین مردم دارند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' شنبه شب در جمع خبرنگاران بسیجی یزد افزود: اصحاب رسانه باید بر اساس مقتضیات زمان نسبت به اطلاع رسانی و هدایت افكار عمومی فعالیت كنند .

وی با اشاره به دشمنی های دنیای استكباری و استفاده ای كه آنها از رسانه های جمعی برای تضعیف انقلاب و ایجاد جو روانی علیه انقلاب اسلامی می كنند بر لزوم هوشیاری خبرنگاران بسیجی در این نبرد تاكید كرد .

امام جمعه یزد در ادامه به نقش رسانه های گروهی و بخصوص فعالان حوزه بسیج رسانه در مقابله به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره و تاكید كرد: خبرنگاران باید از طرح مطالب تفرقه آمیز و وحدت شكن به جد خود داری كنند .

ناصری گفت: بسیج و خبرنگاران بسیجی باید پیشقراولان اطلاع رسانی ، هدایت افكار عمومی ، انعكاس خدمات و تلاش های نظام و همچنین خنثی كننده تبلیغات دشمن باشند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با قدردانی از تلاش های صورت گرفته به خودسازی و تقویت ایمان در فعالیت ها و ناظر دانستن خدا در كلیه امور تاكید نمود .

ناصری افزود: كار اطلاع رسانی با یافته های علمی و دانش روز و بر اساس نیاز مردم و كشور باید همواره مدنظر اصحاب رسانه در بخش های مختلف باشد .

در این جلسه كه به مناسبت 21 دی ماه سالروز تاسیس بسیج رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد ، مسئول سازمان بسیج رسانه استان طی سخنانی به عملكرد و برنامه های آینده این تشكل اشاره كرد .

همچنین تعدادی از خبرنگاران به طرح نظرات و دیدگاه های خود در حوزه خبر و اطلاع رسانی پرداختند .ك2

7536/1968