۱ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۱۲
کد خبر: 81172936
T T
۰ نفر
دومين مجمع انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ملارد برگزار شد

ملارد – ايرنا – دومين مجمع حمايت از زندانيان شهرستان ملارد با حضور امام جمعه، فرماندار و رييس دادگستري و دادستان دادگاه هاي انقلاب و عمومي اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا ، ' روح ا...حسين زاده ' دادستان دادگاه هاي انقلاب و عمومي شهرستان ملارد، شامگاه چهارشنبه در مجتمع ميلاد نور سر آسياب گفت: هيات مديره انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ملارد، در طول يك سال گذشته 16 جلسه و 78 مصوبه اجرايي داشته است.

وي افزود: در حال حاضر 227 خانوار تحت پوشش اين انجمن هستند و انجمن حمايت از زندانيان در اين مدت 25 مورد كمك مالي 48 مورد كمك غير نقدي و تأمين ارزاق عمومي در5 مرحله در مجموع بين 605 خانوار زندانيان توزيع كرده است.

حسين زاده ادامه داد: براي حمايت بيشتر از خانواده هاي انجمن 50 مورد معرفي به كميته امداد و 40 مورد به بهزيستي و ديگر مراكز معرفي شدند .

وي گفت: با حمايت و مساعدت خيرين و اعضاي انجمن در حال حاضر دو ميليارد و 40 ميليون ريال موجودي در حساب انجمن براي كمك به زندانيان جمع آوري شده است .

دادستان شهرستان ملارد تأكيد كرد: با مشاركت و حضور اعضاي هيات مديره انجمن و قضات، 33 مورد از زندانها ي استان تهران بازديد سركشي و مشكلات زندانيان اين شهرستان مورد بررسي قرار گرفته است .

وي بيان كرد: به 3861 در خواست خانواده هاي زندانيان رسيدگي شده و در اين رابطه 43 زنداني از بند آزاد شدند .

حجت الاسلام و المسلمين ' سيد حسين حسيني نوري ' نيز در اين مراسم گفت: مشاركت و حضور شما در امر كمك رساني به انسانهاي نيازمند بخصوص خانواده هاي زندانيان يك اقدام ارزشمند و حسنه است و خداوند متعال در قرآن كريم در 5 آيه احسان و كمك به افراد نيازمند را مورد توجه قرار داده و فرموده، احسان كمك كننده فراموش شدني نيست و اجر معنوي براي احسان كننده دارد .

وي تأكيد كرد: امروز شما با مشاركت در اين امر خير به انسانهاي گرفتار كه به دليل نا آگاهي در بند هستند كمك مي كنيد و اين كار بسيار اقدام ارزشمندي است .

'نبي ا.. قاسم زاده ' مدير عامل انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ملارد گفت: در حال حاضر 500 نفر عضو اين انجمن هستند و در سال گذشته در مراسم گلريزان بيش از هفت ميليارد ريال براي زندانيان كمك كردند و در دومين مجمع خيرين امشب 810ميليون ريال كمك نقدي و مصالح براي ساخت ساختمان انجمن كمك مالي كردند .

در پايان مراسم با رأي گيري از اعضاء 'اسماعيل محبي ' با 64 رأي و ' نعمت ا.. بيات ' با 36 رأي به عنوان بازرسين اصلي و ' حسين جمور' به عنوان عضو علي البدل ، هيات مديره انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ملارد انتخاب شدند .

م / 7409/ 699
۰ نفر