۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۸
کد خبر: 81181953
T T
۰ نفر
داریوش ارجمند: سریال ستایش تربیت های فراموش شده را یادآوری می كند

كاشان– ایرنا- بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون گفت: سریال 'ستایش' تربیت های فراموش شده فرزندان را به خانواده های ایرانی یادآوری می كند.

داریوش ارجمند شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره ملی گل محمدی كاشان اظهار داشت: برخلاف باور مردم، نقش 'حشمت فردوس' در سریال ستایش منفی نیست و برای اولین بار شخصیت درست و حسابی برای یك بازیگر مرد ایرانی نوشته شده است.

وی در ادامه افزود: حشمت فردوس در سریال ستایش مردی است كه در میدان میوه كار می كند و هرچند لحن و رفتارش شبیه یك مرد 'لات' است، اما در كارش اهل حساب و كتاب واقعی و تمام حواسش به خانواده اش معطوف است.

وی تصریح كرد: من در ستایش نقش پدری را بازی كردم كه دوست دارد پسران ناموس دوست و غیرتی و دختران با عفت تحویل جامعه دهد.

وی عیب حشمت فردوس را یك مشكل تاریخی در بین تمام پدران دانست و تصریح كرد: فردوس در سریال ستایش مانند تمام پدران دنیا فرزند و نوه پسر دوست دارد، تا بتواند نسل خانوادگی خود را حفظ كند.

این بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون با انتقاد از رواج فرزندسالاری در جامعه امروز گفت: در گذشته خانواده ها به بچه های خود مال مفت نمی دادند و آنها را برای رسیدن به پول به كار و تلاش بیشتر تشویق می كردند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در جامعه دیگر سرمشق كار و تلاش بسیار به فرزندان یاد داده نمی شود و به جای آن دانشگاه رفتن مد شده و درس خواندن برای بچه ها یك شغل محسوب می شود.

ارجمند در پایان با بیان اینكه همه در خلقت مساوی هستند، خاطرنشان كرد: فرزند پسر و دختر هیچ فرقی برای خانواده ها نباید داشته باشد، ولی جایگاه و اهمیت هر كسی در جامعه تعیین شود.

فصل دوم سریال ستایش هر هفته جمعه ها از شبكه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

7565/545