۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 81231003
T T
۰ نفر
ساماندهی اتباع افغان از اولویت‌های كاری فرمانداری اردكان است

یزد - ایرنا - فرماندار اردكان با اشاره به نارضایتی‌های مردمی و گزارش‌های فراوان از سكونت اتباع بیگانه در سطح شهر اردكان، ساماندهی اتباع افغان را از اولویت‌های كاری فرمانداری اعلام نمود .

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا 'حسین اسماعیلی' درنشستی به منظور تعیین مكان جدید برای احداث اردوگاه افاغنه افزود: خوشبختانه با پی‌گیری‌های انجام شده در این خصوص، پیشرفت قابل ملاحظه و رضایت‌بخشی حاصل شده است.

وی با بیان اینكه كار باید با جدیت ادامه پیدا كند گفت: نباید در باور عمومی این احساس به وجود آید كه طرح ساماندهی اتباع بیگانه به حال خود رها شده و در حال پیشرفت نیست.

فرماندار اردكان با تشكر از همكاری مجموعه نهادهای شهرستان در جهت اجرایی شدن هر چه سریع‌تر این طرح، به شروع حصاركشی مهمانشهر اشاره كرد و یادآور شد: نوع رفتار و نحوه برخورد با اتباع بیگانه باید مناسب و متناسب با موازین شرعی و اخلاقی صورت گرفته و نباید حرمت انسان‌ها به خاطر اجرای این طرح مخدوش گردد.

مسئول امور اتباع بیگانه شهرستان هم از انجام 90 مورد گشت بازرسی در سطح اردكان خبر داد و گفت: در انجام گشت‌های مشترك بیش از 100منزل مسكونی مورد بررسی قرار گرفته است.

' جاوید عیدانی ' با یادآوری لزوم جانمایی زمین جدید برای احداث مهمانشهر از جدیت فرماندار و تمامی مسئولان ذیربط در این خصوص تشكر نمود.ك/2

7544/650