۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲
کد خبر: 81303331
T T
۰ نفر
برای چهارمین بار جلسه شورای شهر كرمانشاه بی نتیجه ماند

كرمانشاه - ایرنا - جلسه انتخاب رییسه شورای اسلامی شهر كرمانشاه كه قرار بود از ساعت 13:30 دقیقه بعد ازظهر امروز (یكشنبه)در فرمانداری كرمانشاه برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا، برای چهارمین بار لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شورای اسلامی شهر كرمانشاه 15 نفر عضو دارد كه برای تشكیل جلسه و رسمیت پیدا كردن آن برای برگزاری انتخابات باید دو سوم اعضا (10 نفر) حضور داشته باشند.

این در حالیست كه اعضای حاضر در جلسه امروز به 9 نفر رسید و به همین علت برای چهارمین بار این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن لغو شد.

فرماندار كرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینكه فرمانداری برای دومین بار است كه از اعضای شورای شهر كرمانشاه برای برگزاری انتخاب هیات رییسه شورا دعوت می كند، گفت: منتظر تصمیم مسوولین استان و در راس آن ها استاندار خواهیم ماند تا برای این موضوع تعیین تكلیف كند.

فضل الله رنجبر ادامه داد: تا تعیین تكلیف این ماجرا دیگر پذیرای اعضای شورا نخواهیم بود و تنها در صورت تایید استاندار یك بار دیگر از اعضای شورای اسلامی دعوت خواهیم كرد تا در صورت به حد نصاب رسیدن انتخابات برگزار شود.

دو جلسه دیگر اعضای شورای شهر كرمانشاه كه در ساختمان شورا در سبزه میدان برگزار شده بود به علت به حد نصاب رسیدن اعضا لغو شده بود.

7458/567