۲۸ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8133802
T T
۰ نفر

آیین سوگواری اربعین حسینی در مالزی برگزار شد

۲۸ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8133802
آیین سوگواری اربعین حسینی در مالزی برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/28 اجتماعی.مناسبتها.اربعین.مالزی کوالالامپور- آیین عزادارای اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در حوزه علمیه امام رضا (ع) کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور جمعی از شیعیان و ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از کشورهای مختلف منطقه همراه بود، عزاداران حسینی یاد فداکاریهای سرور و سالار شهیدان و دیگر شهدای کربلا و نیز رهبریهای حکیمانه حضرت زینب (ع) پس از واقعه عاشورا را گرامی داشته و با قرائت ادعیه و نیز سینه زنی در سوگ شهادت امام سوم شیعیان و یاران باوفای ایشان به عزاداری پرداختند.
در این آیین همچنین رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی پیرامون نهضت عاشورا و رویدادهای پس از آن ازجمله اربعین حسینی، نقش رهبری حکیمانه حضرت زینب (ع)، نقش امام سجاد (ع) در بی ثبات کردن حکومت بنی امیه در آن زمان و شرائط بحرانی و استثنائی تاریخ پرداخت.
حجت الاسلام والمسلین محمدحسن واحدی همچنین در سخنان خود برکات نهضت عاشورا و همزمانی آن با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات و پیروزیهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را یادآور شد.
آساق 1184**335**شبک شماره 018 ساعت 07:07 تمام
۰ نفر