ماندگاری هویت عاشورایی مردم ایران باعث ناامیدی استکبار جهانی شده است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اربعین حسینی میعادگاه دلدادگان قیام عاشورا از سراسر جهان و بیانگر جاودانگی حماسه کربلا است، گفت: ماندگاری هویت عاشورایی مردم ایران باعث ناامیدی استکبار جهانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز جمعه در مراسم بدرقه خادمان و کامیون‌های حامل نذورات مردم شهرستان نکا به کربلا افزود: اربعین، روح عاشورا، بلندگو و تریبون حماسی وبزرگترین یادمان و یادآور عاشوراست.

وی ادامه داد:پیام حضرت زینب(س) در اربعین به سرمنزل مقصود رسید و در تاریخ ثبت شد، قیامهای بزرگ توابین و مختار بعد از اربعین به اوج رسید واربعین تجلی قدرت نرم تشیع است.

این مسوول یادآور شد: اربعین ثمره غلبه خون بر شمشیر و مغناطیسی است که همه آزادگان و احرار را فرا میخواند و آنچه اربعین را در تاریخ ثبت کرد سخنرانیهای رسواگرایانه حضرت زینب است آن هم نه در مدینه بلکه در ظلمانی ترین کانون یزیدیان یعنی کوفه و شام که توانست فانوس حق را برای گمراهان مسیر حق روشن کند.

این مقام مسوول، زایران ایرانی اربعین را بیرقداران حماسه عاشورا توصیف و خاطر نشان کرد: پیام حضور میلیونها ایرانی در پیاده روی اربعین به کسانی که خواستند سبب انقطاع ایرانیان از اباعبدالله شوند این است که هویت عاشورایی ما قابل گسست نیست.

سلگی با اشاره به آمادگی برای پشتیبانی از زایران اربعین گفت : امسال با طراحی استاندار مازندران تلاش کردیم علاوه بر کمکهای لجستیکی، از قدرت فرهنگی و معنوی اربعین برای زدودن زنگارهای دنیوی و تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، در یک اقدام آفندی استفاده کنیم و عطر و شمیم اباعبدالله را با بدرقه کاروانها در کوی و برزن دیار علویان پراکنده سازیم.

ماندگاری هویت عاشورایی مردم ایران باعث ناامیدی استکبار جهانی شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha