۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۶
کد خبر: 81339485
T T
۰ نفر
قریب هشت هكتار زمین صنعتی راكد در استان سمنان آزاد شد

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان سمنان از آزادسازی حدود هشت هكتار زمین صنعتی راكد در شهركهای صنعتی این استان خبر داد.

'محمدرضا صادقی' روز دوشنبه گفت: این زمین ها در قالب تعیین تكلیف 29 فقره پرونده قراردادهای راكد در این استان آزاد شد.

وی كه در نشست هیات حل اختلاف و داوری شركت شهركهای صنعتی استان سمنان سخن می گفت افزود: از این تعداد پرونده مطروحه در این هیات كه با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران برگزار شد 12 قرارداد راكد فسخ قطعی، 12 قرارداد اعطای مهلت، سه قرارداد انصراف و دو قرارداد نیز از دستور كار خارج شد.

صادقی گفت: با ابلاغ فسخ این تعداد پرونده بیش از 78 هزار و 120 مترمربع زمین صنعتی در شهركهای صنعتی سطح استان آزادسازی شد كه این زمینها پس از انجام مراحل اداری و قضایی به متقاضیان جدید واجد شرایط واگذار می شود.

وی ابراز امیدواری كرد: تعیین تكلیف مابقی پروندهای راكد طرف قرارداد موجب رونق و شكوفایی صنعتی در شهركهای صنعتی این استان فراهم شود.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان سمنان تصریح كرد: اولویت اول این شركت حمایت از سرمایه گذاران صنعتی است اما در بازپس گیری اراضی راكد كه اراده ای برای رسیدن به تولید در آن نمی‌بینیم نیز مصمم هستیم.

در استان سمنان 20 شهرك صنعتی مصوب وجود دارد كه 17 شهرك با وسعت چهار هزار و 800 هكتار فعال است و در این شهركها بیش از یك هزار 100 واحد صنعتی وجود دارد.ك/3

599