۵ آبان ۱۳۹۳، ۸:۱۴
کد خبر: 81364799
T T
۰ نفر

پزشك ايتاليايي در ساري مسلمان شد

۵ آبان ۱۳۹۳، ۸:۱۴
کد خبر: 81364799
پزشك ايتاليايي در ساري مسلمان شد

پايگاه خبري تحليلي شمال نيوزنوشت : يك ايتاليائي در اولين روز اقامه عزاي حسيني با حضور در دفتر نماينده ولي فقيه در مازندران، به دين مبين اسلام تشرف يافت.

به گزارش شمال نيوز به نقل از دفتر نماينده ولي فقيه در مازندران، يك تبعه مسيحي كشور ايتاليا به نام اتّوره دآندريا 32 ساله در اولين روز اقامه عزاي حسيني با حضور در دفتر آيت‌الله نورالله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران، ضمن اداي شهادت به يكتائي خداوند متعال و دلالت بر رسالت پيامبري حضرت محمد مصطفي (صل الله عليه وآله) به دين مبين اسلام تشرف يافت.

اين گزارش مي افزايد: اين دكتر ايتاليايي به همراه همسر ايراني اهل و ساكن استان شهرستان قائم شهر به دفتر نماينده مقام معظم رهبري در مازندران مراجعه كرده بود، اعلام كرد پس از ازدواج با يك زن مسلمان ايراني و تحقيق و بررسي و مطالعاتي كه داشتم، به حقانيت اسلام آگاه شدم و علاقمند به تشرف به دين مبين اسلام و مذهب حقه جعفري مي باشم.

اين تازه مسلمان اهل كشور ايتاليا، همچنين در محضر آيت الله طبرسي به ولايت امير المؤمنين و ائمه طاهرين(عليه السلام) نيز شهادت داده و از آئين مسيحيت به دين مقدس اسلام و مذهب شيعه اثني عشري مشرف شد و نام خود را هم به دانيال تغيير داده كه در پايان مراسم از سوي حضرت آيت الله طبرسي هديه اي به وي اهدا شد.ك/1

608