۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 81428524
T T
۰ نفر
وزير بهداشت از بيمارستان صلاح الدين ايوبي بانه بازديد كرد

بانه - سنندج – ايرنا - وزير بهداشت روز سه شنبه در دومين روز سفر خود به استان كردستان از بيمارستان صلاح الدين ايوبي شهرستان بانه بازديد كرد.

به گزارش ايرنا، در اين بازديد دكتر حسن قاضي زاده هاشمي، با كادر درماني و پرسنل بيمارستان صلاح الدين ايوبي و بيماران حاضر در اين بيمارستان به گفت و گو پرداخت و با مشكلات آنها آشنا شد.

وي همچنين روند اجراي طرح جامع نظام سلامت را در اين بيمارستان مورد ارزيابي قرار داد و از بيماران و مراجعه كنندگان در مورد چگونگي اجراي اين طرح، پرس و جو كرد.

وزير بهداشت همچنين در ادامه حضور خود در شهرستان بانه در گلزار شهداي اين شهرستان حاضر شد و با شهداي والامقام تجديد بيعت كرد.

قاضي زاده هاشمي با اهداي گل و نثار فاتحه، ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي را گرامي داشت.

محسن بيگلري نماينده سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي و عبدالمحمد زاهدي استاندار كردستان نيز در اين ديدار وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي را همراهي مي كنند.

وزير بهداشت در اين سفر در گفت و گويي كوتاه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازديد از بيمارستان هاي سقز و بانه گفت: پرسنل و نيروهاي اين دو بيمارستان با وجود كمبود امكانات و تجهيزات به طور مناسبي به ارائه خدمات به مردم مي پردازند.

قاضي زاده هاشمي افزود: به همه مشكلات بيمارستان ها و واحدهاي بهداشتي و درماني اين دو شهرستان واقف هستم و براي رفع اين مشكلات تلاش مي كنيم.

بانه در 242 كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.ك/2

570/7346/533