۵ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۵۰
کد خبر: 81438952
T T
۰ نفر
شهرداري آمل به مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر صعود كرد

ساري - ايرنا - تيم بسكتبال شهرداري آمل با پيروزي در مجموع دو مسابقه برابر تيم ملي حفاري خوزستان به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي اين فصل ليگ برتر بسكتبال با ويلچر معلولان باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين دو تيم در دومين ديدار مرحله حذفي رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر معلولان باشگاه‌هاي كشور عصر جمعه در سالن ورزشي پيامبر اعظم (ص)آمل به مصاف هم رفتند كه در پايان اين ديدار تيم شهرداري آمل با اختلاف 27 امتيازي و با نتيجه 73 بر 46 ميهمان جنوبي خود را با شكست بدرقه كرد.

شاگردان «‌مسعود فلاح» در تيم بسكتبال با ويلچر شهرداري آمل با وجود حساسيت بالاي بازي، اين مسابقه را با برنامه ريزي براي صعود آغاز كردند و با برتري امتيازي و احاطه كامل بر روند مسابقه، برتري را از آن خود كردند و در نهايت با پيروزي قاطع برابر تيم ملي حفاري خوزستان جشن صعود به مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها برپا كردند.

تيم شهرداري آمل در بازي نخست خود نيز در اهواز با نتيجه نزديك 59 بر 57 ميزبان خود تيم ملي حفاري خوزستان را شكست داده بود و با توجه به پيروزي در مسابقه دوم در آمل در مجموع صاحب دو پيروزي شد و به جمع چهار تيم پاياني راه يافت.

شهرداري آمل نخستين تيم مازندراني است كه تاكنون در رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات صعود كرده است.

رقابت هاي امسال ليگ برتر بسكتبال با ويلچر معلولان باشگاه هاي كشور با حضور هشت تيم در دو گروه پيگيري مي شود.

تيم شهرداري آمل در رقابت هاي امسال در گروه نخست با تيم‌هاي همياري‌ زنجان، پگاه فارس و ايثار قم هم‌ گروه بود.

7327/608/ 2025