شهروند آمل فاتح بازی بزرگ نیم فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

ساری- ایرنا- تیم شهروند آمل مهمترین بازی نیم فصل نخست لیگ برتربسکتبال باویلچرمردان باشگاه های کشور را دربازی خانگی برابر تیم دانشگاه آزاد ارومیه مدعی عنوان قهرمانی، پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصاف حساس ۲ تیم درهفته سوم این رقابتها جمعه شب در سالن ورزشی شهیدفلاح آمل برگزار شد که درنهایت تیم شهروند آمل با اختلاف ۲ امتیازی ۷۹ بر ۷۷ تیم دانشگاه آزاد ارومیه را شکست و درخانه جشن گرفت.

شاگردان مسعود فلاح درتیم شهروند آمل درحالی میزبان تیم ارومیه درهفته سوم این رقابتها شده بود که هر ۲ تیم بازی قبلی خود را برابر تیم هیئت زنجان دیگرتیم این گروه شکست داده بودند.

دراین بازی که " محمدرضا دستیار" سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران نیز درسالن ورزشی آمل حضور داشت واز نزدیک نظارگر عملکرد برخی از شاگردانش درترکیب ۲ تیم بود، برای بازیکنان ۲ تیم از اهیمت بالایی برخوردار بود.

شهروندی ها که ازحمایت اندک هواداران خود نیز بهره مند بودند، برای تداوم پیروزی های خود درآمل که درچند سال گذشته درسالن شهیدفلاح این شهر به حریفان خود نباخته بودند، از همان دقایق نخست ودست اول بازی را هجومی ومطابق انتظار شروع کردند.

شاگردان مسعود فلاح در تیم شهروند آمل دست اول ودوم این بازی را با درخشش " وحیدسعادت پور وعلی کمالی فر" درپرتاپ های موفق توپ به سبد تیم ارومیه با اختلاف امتیازی خوبی به رختکن رفتند.

شهروند آمل فاتح بازی بزرگ نیم فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

در شروع دست سوم، ارومیه ای ها که برای جا نماندن از صف مدعیان وپیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی انگیزه های زیادی داشتند، عملکرد قابل قبول تری از خود به نمایش گذاشتند و با اختلاف ۶ امتیازی با پیروزی به وقت استراحت رفتند.

در شروع دست چهارم وپایانی این مسابقه، برای هر دو تیم حساس وتماشایی پیگیری شد و تا ۴ دقیقه انتهای مسابقه درحالی که تیم دانشگاه آزاد ارومیه ازمیزبان خود پیشی گرفته وآماده جشن پیروزی شده بود، با هوشیاری و درخشش" علی کمالی فر" و شوت های موفق به سبد ودفاع زیرسبد درزمین خود، جریان بازی را به نفع تیم خود تغییر دادند تا درنهایت شهروند آمل در یک برگشتی رویایی، فاتح این بازی مهم شوند.

شاگردان مسعود فلاح با کسب دومین پیروزی این فصل خود درگروه یک مسابقات که سه تیم شهروند آمل، دانشگاه آزاد ارومیه و هیات زنجان حضور دارند، در صدر جدول قرار گرفت.

بازی های مرحله برگشت این مسابقات از دوم بهمن برگزار می شود که طی آن تیم شهروند آمل در بازی خانگی به مصاف تیم هیات زنجان خواهد رفت.

شهروند آمل در دوره گذشته این مسابقات قهرمان شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha