۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰
کد خبر: 81445293
T T
۰ نفر
فرمانده رزمايش محمد رسول الله(ص):اقتدار ايران براي صلح و دوستي است

جاسك- ايرنا- فرمانده رزمايش مشترك نيروهاي ارتش با عنوان محمد رسول الله (ص) گفت: پيام اصلي اين رزمايش اين است كه اعلام كند قدرت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران براي صلح و دوستي است.

امير سرتيپ 'سيد عبدالرحيم موسوي' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا به منطقه رزمايش محمد رسول الله(ص) افزود: در اين رزمايش توانستيم سلاح ها و تاكتيك هاي خود را به خوبي آزمايش كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه اين رزمايش با موفقيت برگزار شد، گفت: پيرو پيامبر رحمت (ص) و به دنبال انتقال پيام صلح و دوستي در اين رزمايش هستيم.

جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران اضافه كرد: اين قدرت و آمادگي را در هر زمان داريم كه اگر فردي فكر پليد حمله را در سر داشت با مشت محكم نيروهاي مسلح با او برخورد كنيم.

موسوي با تاكيد بر اين كه اگر نبرد واقعي صورت گيرد با جان خود براي دفاع به ميدان مي رويم، ادامه داد: قطعا در صحنه عمل متفاوت از رزمايش عمل خواهيم كرد زيرا در رزمايش ملاحظاتي داريم.

فرمانده رزمايش مشترك نيروهاي ارتش با عنوان محمد رسول الله (ص) گفت: نيروهاي ما به صورت كامل در رزمايش محمد رسول الله (ص) شركت نكردند و بخش كوچكي از نيروها در آن حضور داشتند.

رزمايش مشترك نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي ايران تحت عنوان رزمايش «محمد رسول الله(ص)» از چهارم دي ماه در منطقه اي به وسعت دو ميليون و 200 كليومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا شمال اقيانوس هند و پايين تر از خليج عدن آغاز شد و امروز با حضور دكتر حسن روحاني رييس جمهور پايان مي يابد.ك/3

668