۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۴۷
کد خبر: 81449510
T T
۰ نفر
تاكيد امام جمعه يزد، بر آموزش معارف ديني از سنين كودكي

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، بر ارائه آموزش هاي معارف اسلامي به كودكان توسط خانواده ها از سنين كودكي تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، آيت الله 'محمدرضا ناصري' روز شنبه در جمع دانش پژوهان مهدويت استان يزد با تبريك سالروز آغاز امامت حضرت مهدي (عج) افزود: آموزش معارف الهي و مهدويت از سنين پايين و ادامه آن در سطح مدارس و دانشگاهها خيلي اهميت دارد و بايد همواره مورد توجه خانواده‌ها و مسوولان قرار گيرد.

وي اضافه كرد: مسوولان فرهنگي و تبليغي بايد هميشه با برنامه هاي مختلف در راستاي تبيين وظايف مردم در دوران غيبت نسبت به دين و احكان آن و حركت در مسير زمينه‌سازي ظهور آن امام همام بكوشند.

امام جمعه يزد اظهار داشت: از بزرگترين وظايف هميشگي در زمان غيبت حضرت صاحب العصر والزمان (عج) قدم برداشتن در مسير اهدافي مقدسي كه مورد تاكيد امام مهدي(عج) است.

ناصري تصريح كرد: شناخت تكاليف براي زمينه‌سازي ظهور آن حضرت و تلاش مضاعف براي تحقق خواسته هاي ايشان از ديگر وظايف مهم منتظران مهدي موعود (عج) است.

وي خاطرنشان كرد: در معارف گسترده مهدويت بايد هم نسبت به شناخت امام زمان (عج) و هم اهداف و آرمان‌هاي ايشان تلاش لازم و شايسته توسط متوليان امر و خانواده ها بعمل آيد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حضرت صاحب العصر (عج) مي‌آيد تا حكومت الهي و ديني را در كل دنيا برپا كند و بدون ترديد در سايه چنين حكومتي راه براي سعادت و كمال انسان‌ها فراهم مي شود.

ناصري، با اشار به اينكه متاسفانه يك ديدگاه غلط در بحث انتظار در زمان غيبت وجود دارد كه عده‌اي فكر مي‌كنند افزايش ظلم لازمه ظهور است؛ آن را نظري اشتباه خواند .

وي گفت: نه تنها اين موضوع غلط است كه انتظار به معناي آن است كه بايد در مسير اهداف امام زمان(عج) حركت كرده و براي رسيدن به مقصد همواره در انتظار ظهور ايشان بود. ك2

7536/616