۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰
کد خبر: 81456224
T T
۰ نفر

عمليات برف روبي در تمامي معابر همدان انجام شد

۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰
کد خبر: 81456224
عمليات برف روبي در تمامي معابر همدان انجام شد

همدان-ايرنا- مدير خدمات شهري شهرداري همدان گفت: با آغاز بارش برف از بامداد امروز تاكنون عوامل خدمات شهري شهرداري تمامي معابر اصلي و فرعي شهر همدان را برف روبي و يخ زدايي كردند.

'حسين خانجاني' روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: با بارش برف از ساعت پنج بامداد امروز يكصد دستگاه خودرو برف روب،كاميون،باب كت،گليدر و لودر با 500 نيروي خدمات شهري معابر اصلي و فرعي شهر همدان را نمك پاشي و يخ زدايي كرده اند.

وي افزود:عوامل خدمات شهري از شب گذشته ورودي بيمارستان ها ، مساجد ، مدارس ، ايستگاه هاي اتوبوس، تقاطع هاي غير همسطح و ديگر اماكن عمومي را برف روبي كرده اند .

وي اضافه كرد:با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده، هم اينك برف روبي تمامي معابر اصلي و فرعي همدان انجام شده و مشكلي در تردد شهروندان وجود ندارد.

وي گفت: با توجه به گسترده شدن بارش برف تمام اكيپ ها و سايت هاي برف روبي از ديشب در نواحي مستقر شدند و عمليات شن پاشي و برف روبي را انجام دادند، اكيپ ها همچنان در سايت هاي نواحي مستقر و در آماده باش كامل به سر مي برند.

معاون خدمات شهري شهرداري همدان همچنين از حضور عوامل خدمات شهري در بوستان ها خبر داد و گفت: عوامل و اكيپ ها به بوستان هاي سطح شهر به ويژه بوستان هاي مناطق شمالي اعزام شده اند تا معابر داخلي و برف گرفته بوستان ها و همچنين درختان پوشيده از برف را پاكسازي كنند.

شهر همدان داراي 11 ميليون متر مربع معابر اصلي و فرعي است.

7529/576