۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85367638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برفروبی‌ معابر شهری همدان با ۵۰۰ نیروی شهرداری

همدان- ایرنا- مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: عملیات برف‌روبی‌ و یخ‌زدایی‌ معابر و خیابان‌های سطح شهر همدان پس از بارش های بامداد امروز یکشنبه با کمک ۵۰۰ نیروی خدماتی شهرداری همدان اجرا شد.

مرتضی رضایی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی تداوم بارش برف عملیات برف روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر به وسیله ۶۰ دستگاه ماشین آلات برفروب انجام شد.

وی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه نیروهای خدمات شهری برای برف روبی و بازگشایی معابر اضافه کرد: ۱۰ دستگاه نمک پاش مکانیزه و ۵۰ دستگاه کامیون نمک پاش دستی نیز از شب گذشته تاکنون در سطح معابر اصلی و فرعی در زمینه یخ زدایی فعالیت داشتند.

رضایی با بیان اینکه بارش برف ظرف شبانه روز گذشته منجر به ایجاد شور و نشاط شهروندان شده است، افزود: شهرداری در پاکسازی شهر از برف، همواره پس از بازگشایی معابر اصلی اقدام به برف روبی در خیابان‌های فرعی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: محور همدان تا منطقه گردشگری گنج نامه نیز با وجود اینکه در محدوده مدیریت شهری نیست، در چهار نوبت برفروبی شد و تردد خودروها در این مسیر روان و بدون مشکل است.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به شهروندان از آن‌ها خواست مشکلات خود در ارتباط با برف روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی تا عوامل مدیریت شهری نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام کنند.

بارش برف در استان همدان از شب گذشته آغاز و موجب تعطیلی مدارس در نوبت صبح امروز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha