۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۳۱
کد خبر: 81523925
T T
۰ نفر

كشف زمین‌خواری 275 میلیارد ریالی در گلستان

۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۳۱
کد خبر: 81523925
كشف زمین‌خواری 275 میلیارد ریالی در گلستان

گرگان - ایرنا- فرمانده انتظامی گلستان از كشف یك مورد تصرف عدوانی پنج هزار و 506 متر مربع اراضی ملی در بهترین نقطه شهرستان گرگان به ارزش 275میلیارد و 300میلیون ریال خبر داد.

به گزارش نیروی انتظامی، سردار سیدمحمود میرفیضی شامگاه شنبه گفت: در پی دریافت مرجوعه قضایی در گرگان با موضوع تصرف عدوانی این میزان اراضی ملی توسط افرادی با هویت مشخص، این مساله در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه كرد: در تحقیقات مقدماتی ماموران از منطقه مورد نظر بازدید كرده و در ادامه پس از بررسی نقشه‌های اجرایی ماده 2 و عكس‌های هوایی، مشخص شد كه این زمین مربوط به اراضی ملی بوده كه توسط افراد مورد نظر به صورت عدوانی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان كرد: این افراد كه با قطع 63 اصله درخت‌ جنگلی این اراضی را تصرف كرده بودند، توسط ماموران شناسایی و به پلیس آگاهی احضار و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار میرفیضی اظهارداشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد كه این زمین ها پیش‌تر نیز توسط افراد مذكور تصرف و توسط مراجع قضایی خلع ید آن صادرشده بود و آنان دوباره دست به چنین اقدامی زدند.

7464/1648