۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵
کد خبر: 81554244
T T
۰ نفر
تصادف در جاده فرعي ياسوج - سي سخت دو مجروح بر جاي گذاشت

ياسوج - ايرنا - فرمانده پليس راه كهگيلويه و بويراحمد گفت: عصر ديروز (شنبه) يك فقره تصادف جرحي در كيلومتر دو جاده فرعي ياسوج - سي سخت بين يك دستگاه سواري پژو 405 و يك دستگاه موتورسيكلت رخ داد كه دو مجروح بر جاي گذاشت.

سرهنگ منوچهر سياهپور روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: دليل وقوع اين حادثه رانندگي رعايت نشدن فاصله طولي مناسب از سوي راننده موتورسيكلت بوده است.

وي بيان كرد: در اين سانحه راننده و سرنشين موتورسيكلت مجروح و براي مداوا روانه بيمارستان شدند.

سياهپور اظهار كرد: هم اكنون ترافيك در جاده هاي ارتباطي ياسوج - باباميدان، گچساران - باشت و خروجي و ورودي جاده ياسوج - اصفهان نيمه سنگين و روان است و تمام راه هاي اصلي و فرعي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد نيز باز و تردد در آنها جريان دارد.

وي عنوان كرد: پيش بيني مي شود كه بعدازظهر امروز (يكشنبه)ترافيك در برخي از جاده هاي ارتباطي فرعي كهگيلويه و بويراحمد شامل ياسوج - سي سخت و گچساران - بي بي حكيمه (س) به دليل وجود تفرجگاه ها و بقاع متبركه نيمه سنگين شود.

سياهپور ابراز داشت: از آنجا كه اين جاده هاي فرعي كهگيلويه و بويراحمد داراي پيچ ها و شيب هاي تند و غيراستاندارد هستند از رانندگان درخواست مي شود با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و سرعت مطمئنه از بروز حوادث ناگوار رانندگي جلوگيري كنند.

فرمانده پليس راه كهگيلويه و بويراحمد بدون اشاره به آمار، افزود: از ابتداي تعطيلات نوروز 94 تاكنون حدود 50 درصد دليل وقوع تصادفات رانندگي در جاده هاي اصلي و فرعي برون شهري اين استان تجاوز و انحراف به چپ از خط وسط جاده بوده است.

سياهپور پرخطرترين جاده ارتباطي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد را در اين مدت با 68 درصد و بدون اشاره به آمار جاده ياسوج - اصفهان دانست.

وي بدون اشاره به آمار، گفت: بيش از 30 درصد سوانح رانندگي در جاده هاي اصلي و فرعي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد از اوايل تعطيلات نوروز 94 تاكنون بين ساعت 16 عصر تا 20 شب رخ داده است.

سياهپور عامل وقوع 70 درصد تصادفات رانندگي در اين مدت در جاده هاي اصلي و فرعي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد را بدون اشاره به آمار خودروهاي سواري اعلام كرد.

وي بيان كرد: از ابتداي تعطيلات نوروز 94 تاكنون 55 فقره سانحه رانندگي در جاده هاي اصلي و فرعي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد رخ داده كه از اين تعداد سه مورد فوتي، 11 مورد جرحي و مابقي نيز خسارتي بوده است.

سياهپور اظهار كرد: بر اثر وقوع اين تعداد حادثه رانندگي در جاده هاي اصلي و فرعي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد تاكنون 21 نفر مجروح و هشت نفر كشته شده اند كه تمام افراد كشته شده نيز بومي هستند.

وي عنوان كرد: به رانندگان توصيه مي شود با احتياط، بدون شتابزدگي و با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي تردد كرده و همكاري لازم را با عوامل و ماموران پليس راه كهگيلويه و بويراحمد داشته باشند.

7535/6162