۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱
کد خبر: 81577675
T T
۰ نفر
فرماندار : ناحيه صنعتي شهرستان خوشاب آماده سرمايه گذاري است

سبزوار - ايرنا - فرماندار خوشاب با دعوت از سرمايه گذاران گفت: ناحيه صنعتي اين شهرستان براي سرمايه گذاري بخش خصوصي آماده است.

حسين ابراهيمي كردياني روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين ناحيه صنعتي با حدود 90 هكتار مساحت در ورودي شهر سلطان آباد مركز اين شهرستان قرار دارد و تاكنون بيش از 10 ميليارد ريال براي ايجاد آن هزينه شده است.

وي اظهار كرد: هم اكنون آب و برق ناحيه صنعتي خوشاب تامين شده و اميدواريم امسال كار گاز رساني به اين ناحيه هم تكميل شود.

فرماندار خوشاب با قدرداني از حمايت دولت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از بخش صنعت و اشتغالزايي گفت: امسال دو ميليارد و 500 ميليون ريال براي تكميل ناحيه صنعتي اين شهرستان تخصيص يافته است.

ابراهيمي كردياني افزود: يك واحد صنعتي فرآوري پسته تا مهر ماه امسال در ناحيه صنعتي خوشاب راه اندازي مي شود و ساخت يك واحد توليد مواد سلولزي نيز از سال گذشته در اين مكان آغاز شده است.

وي با تاكيد بر حمايت از سرمايه گذاران در خوشاب ادامه داد: زمينه و بستر مناسبي براي سرمايه گذاري در اين شهرستان مهيا شده و رويكرد تمام مديران دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان حمايت از سرمايه گذاران است.

وي اظهار كرد: با توجه به محروم و تازه تاسيس بودن شهرستان خوشاب دولت نيز مشوق هايي براي سرمايه گذاري در آن در نظر گرفته است.

فرماندار خوشاب برخورداري از محور ترانزيتي، ايستگاه راه آهن، قابليت مطلوب كشاورزي، محصولات ارگانيك، اماكن گردشگري و تفرجگاه ها و معادن غني را از جمله قابليت هاي اين شهرستان برشمرد.

ابراهيمي كردياني گفت: ظرفيت هاي فراوان در اين شهرستان وجود دارد كه با توجه ويژه و سرمايه گذاري در آنها مي توانيم شاهد رشد و بالندگي روز افزون تمام حوزه هاي شهرستان باشيم.

شهرستان خوشاب پيشتر يكي از بخشهاي شهرستان سبزوار بود كه مهر ماه سال 1389 به شهرستان ارتقا يافت.

سلطان آباد مركز شهرستان خوشاب در 197 كيلومتري غرب مشهد واقع است.

7499/8148 / 6053