۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84982636
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در خوشاب خراسان رضوی فعال شد

سبزوار- ایرنا- فرماندار خوشاب گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در این شهرستان خراسان ضوی با هدف جذب کارآفرینان و روان‌سازی سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شد.

محمود شم‌آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با فراهم شدن تمامی زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب، مرکز خدمات سرمایه گذاری نیز با هدف شتاب دادن به صدور مجوزها و حذف قوانین دست و پاگیر مسیر تولید ایجاد و فعال شده است.

وی افزود: همچنین به منظور تسریع در جهش تولید و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، پنجره واحدی برای تسهیل فرآیند صدور مجوزها در شهرستان خوشاب شکل گرفته است.

فرماندار خوشاب گفت: هم اینک تمامی زیرساخت های لازم شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است.

شم آبادی افزود: شرکت کاریز دوار خوشاب یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان است که در زمینه بومی سازی دانش ساخت انواع الکتروموتور، تجهیزات ضدانفجار و ساخت چراغ دستی ضدانفجار فعالیت دارد و تاکنون بخشی از تولیدات آن به کشور ونزوئلا صادر شده است.

وی ادامه داد: شهرستان خوشاب از قطب های تولید محصولاتی چون پسته، کشمش، زیره و تخمه آجیلی در خراسان رضوی است که سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری و تبدیلی این محصولات ضروری است.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha