۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۰۲
کد خبر: 81613244
T T
۰ نفر

فرهنگيان بازنشسته استان قزوين تجليل شدند

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۰۲
کد خبر: 81613244
فرهنگيان بازنشسته استان قزوين تجليل شدند

قزوين-ايرنا- در مراسمي با حضور احمد صافي رييس كانون بازنشستگان فرهنگي كشور و مديركل آموزش و پرورش استان قزوين از 160 معلم بازنشسته متولد سال 1328 تجليل و قدرداني شد.

به گزارش ايرنا مديركل آموزش و پرورش استان قزوين عصر دوشنبه در اين مراسم كه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگيان برگزار شد گفت: در عرصه تعليم و تربيت بازنشستگي معنايي ندارد چرا كه انساني كه با عشق و عاطفه در كلاس درس حاضر مي شود هيچگاه به خستگي تن نمي دهد.

سالار قاسمي افزود: پرچم جامعه اي همواره در حال اهتزاز است كه قلم هاي آن استوار باشد و جامعه اي به پيشرفت خواهد رسيد كه پيشكسوتان آن پيشرو باشند.

وي با بيان اينكه تكريم از مقام معلم و پيشكسوتان اين عرصه بايد توسط ساير دستگاه هاي اجرايي صورت گيرد اظهاركرد: فرهنگيان بازنشسته كانون تجربه و مظهر ادب، اخلاق و دوستي هستند و بايد اين جمع مجرب را قدر دانسته و به معيشت آنان توجه ويژه اي شود.

رييس كانون بازنشستگان فرهنگي استان قزوين نيز در اين مراسم گفت: اين كانون به عنوان مركزي صنفي محل ورود وعضويت تمام پيشكسوتان عرصه تعليم و تربيت و مطالبه نيازهاي به حق آنان است.

محمدحسين شفايي افزود: خواسته هاي فرهنگيان در صورتي كه بصورت منطقي مطرح شود به يقين نتايجي موثرتر از تجمعات مختلف در برابر ادارات كل آموزش و پرورش خواهد داشت.

رييس كانون بازنشستگان فرهنگي استان قزوين ارتقاي معيشت را مهمترين مطالبه فرهنگيان بازنشسته ذكر و اظهاركرد: دفاع از حقوق مادي و معنوي آنان از جمله اهداف اين كانون است.

استان قزوين داراي بيش از 9 هزار فرهنگي بازنشسته مي باشد.

7388/ 6128