۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱
کد خبر: 81644509
T T
۰ نفر
راه هاي ارتباطي روستاهاي بالاي 50 خانوار شهرستان گرمي آسفالت مي شود

اردبيل - ايرنا - رييس اداره راه و شهرسازي گرمي مغان از اتمام بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي بالاي 50 خانوار اين شهرستان تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي راه و شهرسازي اردبيل ، صديف فرمان روز شنبه گفت: اهالي هشت روستاي بالاي 50 خانوار در گرمي به طول 50 كيلومتر تا پايان سال جاري برخوردار از راه آسفالته خواهند شد.

وي افزود: ايجاد حريم جاده ها نيز در ورودي هاي شهرستان گرمي نيز در حال اجرا است.

او اظهار كرد: لكه گيري و روكش آسفالت داخل شهر از ميدان شهيد بالازاده به طرف روستاي هاچاكندي واقع در مسير گرمي ، بيله سوار و بهسازي و آسفالت راه هاي فرعي گرمي ، موران و انگوت به قره آغاج به طول 12 كيلومتر تا پايان شهريور ماه بهره برداري مي شود.

او در زمينه مطالعه و شروع عمليات اجرايي كمربندي بيله سوار گفت: در صورت تصويب و تخصيص اعتبار از طريق فرمانداري مطالعه و شروع عمليات اجرايي كمربندي آغاز خواهد شد.

وي افزود: در بحث احداث ساختمان هاي دولتي در اين شهرستان پروژه مجتمع فرهنگي ، هنري در صورت تخصيص اعتبار تا پايان شهريور ماه سال جاري افتتاح و تحويل دستگاه بهره بردار خواهد شد.

وي همچنين در زمينه مسكن مهر گفت: مسكن مهر در گرمي مغان از طريق پيمانكاري در حال احداث بوده و به صورت خود مالكي مي باشد و پس از تكميل به افراد واجدشرايط واگذار خواهد شد.

گرمي مغان در شمال اردبيل و در نوار مرزي جمهوري آذربايجان قرار دارد.

6018