۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸
کد خبر: 81651372
T T
۰ نفر

زولبيا و باميه كيلويي 80 هزار ريال

۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸
کد خبر: 81651372
زولبيا و باميه كيلويي 80 هزار ريال

كرمانشاه - ايرنا - رييس اتحاديه قنادان كرمانشاه از نرخ گذاري قيمت زولبيا و باميه در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: در جلسه اي كه روز گذشته برگزار شد قيمت هركيلو زولبيا و باميه درجه يك، با نرخ 80 هزار ريال تعيين شد.

محمدرضا ناصري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: طبق تصميمات اتخاذ شده نرخ زولبيا و باميه درجه دو نيز 70 هزار ريال مصوب شد.

وي همچنين با اشاره به افزايش اندك قيمت زولبيا و باميه در ماه رمضان امسال در مقايسه با رمضان گذشته يادآور شد: سال گذشته قيمت هر كيلو زولبيا و باميه درجه يك، 75 هزار ريال و درجه دو نيز همين قيمت 70 هزار ريال بود.

ناصري با تاكيد بر اينكه هيچ شيريني فروشي حق ندارد زولبيا و باميه را بيشتر از قيمت مصوب به فروش برساند گفت: آن ها موظف هستند تا هر مقدار كه مردم نياز داشتند در اختيار آن ها قرار دهند.

رييس اتحاديه قنادان كرمانشاه با بيان اينكه شيريني فروشي ها موظف به نصب قيمت هستند يادآور شد: كارشناسان اتحاديه نيز نظارت هاي لازم را بعمل خواهند آورد كه زولبيا و باميه درجه يك و دو با قيمت مصوب و با كيفيت مطلوب عرضه شوند.

وي در پايان با اشاره به فعاليت 240 شيريني فروشي در سطح شهر كرمانشاه اظهار كرد: مردم مي توانند هرگونه انتقاد و شكايت خود را با شماره تماس 37237385 اتحاديه قنادان كرمانشاه در ميان بگذارند.

7458/8066