۱ تیر ۱۳۹۴، ۸:۴۲
کد خبر: 81655056
T T
۰ نفر
آغاز نخستين دوره المپياد ورزشي محلات در اروميه

اروميه - ايرنا - شهردار منطقه يك اروميه از برگزاري نخستين دوره مسابقات المپياد ورزشي محلات در دو رشته فوتسال و واليبال خبر داد.

وحيد عباسي شامگاه يكشنبه در مراسم افتتاحيه اين المپياد كه در سالن بهزيستي اروميه برگزار شد افزود: غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ايام تابستان كه امروزه به يكي از دغدغه هاي مهم والدين تبديل شده است از مهمترين اهداف مسئولان شهري است.

وي اظهار كرد: امسال براي نخستين بار شهردار منطقه يك اروميه اقدام به برگزاري اولين دوره مسابقات المپياد ورزشي محلات در اروميه كرده است.

عباسي ادامه داد: اين المپياد با حضور 600 نونهال و نوجوان از سراسر محلات منطقه يك اروميه در قالب 52 تيم آغاز شده است.

وي افزود: مسابقات در دو رشته فوتسال و واليبال و در دو گروه سني در قالب دو جام با عناوين جام آزادگان و جام رمضان برگزار مي‌شود.

عباسي گفت: اين مسابقات با شيوه مديريت بدون پول و با همكاري اسپانسرهاي خصوصي و بدون استفاده از منابع شهرداري برگزار مي‌شود.

وي گفت: شهرداري منطقه يك در سال 94 ساخت پنج سالن ورزشي را در دستور كار خود دارد كه سه مورد از اين پروژه‌ها در شش ماه اول به اتمام مي رسد.

مسابقات المپياد محلات منطقه يك با حضور 600 نونهال و نوجوان از امروز دوشنبه در سالن بهزيستي آغاز شده است.

اين مسابقات در دو رشته فوتسال و واليبال انجام مي شود كه طي آن رقابتهاي فوتسال با عنوان جام رمضان در رده سني زير 14 سال برگزار و تا روز هشتم تير ادامه دارد.

مسابقات واليبال محلات نيز با نام جام آزادگان بعد از پايان مسابقات فوتسال آغاز مي‌شود.

اولين دوره اين مسابقات با عنوان گراميداشت 175 غواص شهيد برگزار مي شود.

تهيه لباس متحدالشكل توسط شهرداري منطقه يك براي تمامي ورزشكاران شركت كننده در اين مسابقات از نكات جالب توجه بود.

7126/6008