مردم خواهان به نتیجه رسیدن پروژه میدان امام در ارومیه هستند

ارومیه- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پس از گذشت چندین سال از طرح پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی میدان امام متاسفانه هنوز مشکلات آن برطرف نشده و مردم خواهان اتمام این پروژه نیمه تمام در شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد خلیل پور روز پنجشنبه در جلسه مدیریت شهری با حضور استاندار اذربایجان‌غربی اظهار کرد: پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی میدان امام(ره) آبروی شهر ارومیه است و باید تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی میدان با بلاتکلیف ماندن به اتمام نمی رسد و این موضوع در شأن مردم شهر ارومیه نیست.

وی افزود: عدم تخصیص اعتبارات ملی به پروژه‌های شهری موجب بروز مشکلات و عدم پیشرفت پروژه هایی همچون کمربندی دوم شهر و یادمان شهید باکری شده است که خواستار حمایت برای جذب اعتبارات ملی برای اتمام پروژه های عمرانی‌، خدماتی و سرمایه گذاری هستیم.

مردم خواهان به نتیجه رسیدن پروژه میدان امام در ارومیه هستند

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: پروژه یادمان شهید باکری یک پروژه پیوست فرهنگی شهر ارومیه است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات ملی این پروژه پس از گذشت سالها به اتمام برسد.

حجت الاسلام خلیل پور از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار رفع مشکلات موجود در اراضی الحاقی شهر ارومیه و خیابان وزیر آباد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha