۲ تیر ۱۳۹۴، ۸:۴۷
کد خبر: 81656393
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: پيشگيري از آسيب ها از وظايف مهم دادگستري است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: از عمده وظايف براي كاهش آسيب هاي مختلف اجتماعي موضوع مهم پيشگيري است.

به گزارش ايرنا آيت الله محمد رضا ناصري عصر روز دوشنبه در جمع رييس كل و كاركنان و مسوولان دادگستري يزد و شهرستان هاي تابعه اين استان افزود: پيشگيري از معضلات و مسائل مختلف فرهنگي و اجتماعي يك ضرورت هميشگي است .

وي ادامه داد: بايد دادگستري با همكاري ساير دستگاه هاي مختلف در طول سال با جديت و برنامه ريزي لازم نسبت به پيشگيري از آسيب هاي مختلف اجتماعي اقدام نمايد .

امام جمعه يزد گفت: اگر اين مهم بصورت كامل و همه جانبه لحاظ شود قطعا جلو بسياري از معضلات فرهنگي و اجتماعي در بين مردم و در جامعه جلوگيري مي شود .

ناصري با اشاره به اينكه دشمنان با تهديد نرم و دامن زدن به مشكلات فرهنگي و اخلاقي دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند بر لزوم اجراي برنامه هاي پيشگيرانه تاكيد كرد .

وي گفت: ترويج فضائل اخلاقي و انساني و بخصوص در بين نسل جوان خود عامل موثري در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و سدي در برابر هجمه دشمنان است .

امام جمعه يزد در ادامه از فعاليت هاي مختلف دادگستري استان يزد و مناطق تابعه در انجام برنامه ها و بخصوص برنامه هاي فرهنگي و پيشگيرانه قدرداني كرد .

ناصري ابراز اميدواري كرد تا برنامه هاي مناسب فرهنگي و پيشگيرانه با جديت و با همكاري بخش هاي مختلف در سالجاري تداوم داشته باشد

در اين ديدار رييس كل دادگستري استان يزد گزارشي از اقدامات انجام گرفته و برنامه هاي مختلف و فرهنگي ارائه داد.

اول تا هفتم تيرماه به عنوان هفته قوه قضائيه نامگذاري شده است .ك3

7536/ 6197