۷ تیر ۱۴۰۳، ۱:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85521235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اصفهان: انتخاب اصلح برای ریاست جمهوری ضرورت دارد

کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انتخاب اصلح و شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری مهم‌ و ضروری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در مسجد جامع اردستان افزود: برخی نامزدهای ریاست جمهوری در سخنان خود می گفتند در کشور کار نشده در حالیکه در طول عمر نظام اسلامی کارهای زیادی در بخش های مختلف انجام شده و کشور پیشرفت های زیادی داشته است.

وی اظهار کرد: کشور بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت دارد و این همه کار عمرانی شده، موشک های نقطه زن با ۲ هزار کیلومتر برد داریم و در همه قسمت ها پیشرفت زیادی کرده ایم.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: برخی مطرح‌ می کنند که مردم به نظام اطمینان ندارند، این سخن درستی نیست زیرا مردم به نظام اسلامی علاقه و اطمینان دارند و این موضوع را در تشییع شهیدان سلیمانی و رئیسی نشان دادند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه بزرگداشت هفتم تیر مربوط به همه شهداست، اظهار کرد: امشب چهلم شهدای خدمت نیز هست، این افراد خدمتگزار مردم بوده و به‌دنبال قدرت و مقام نبودند، همانطور که شهیدبهشتی گفت ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، همواره باید درخدمت اسلام و مردم مظلوم باشیم.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: در تشییع پیکر شهید رئیسی افرادی از ۹۰ کشور دنیا حضور داشتند و ۶۵ نفر از سران کشورها به ایران آمدند و ادای احترام کردند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha