۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۸
کد خبر: 81670707
T T
۰ نفر
حوادث رانندگی در استان مركزی چهار كشته و هفت مجروح برجا گذاشت

اراك-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: حوادث رانندگی درمحورهای ارتباطی این استان چهار كشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حسنی افزود: این حوادث در دو روز گذشته بر اثر چهار فقره حادثه رانندگی در محورهای ساوه- تهران، اراك- قم و شازند توره رخ داده است.
وی بیان كرد: حادثه اول بر اثر واژگونی یك دستگاه نیسان در محور ساوه- تهران رخ داد كه در این سانحه راننده خودرو فوت و سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی ادامه داد: كارشناسان علت وقوع این حادثه را توجه نكردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی گزارش كرده اند.
سرهنگ حسنی افزود: حادثه دوم نیز بر اثر واژگونی خودروی پرشیا ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده در محور ساوه- تهران به وقوع پیوست كه یكی از شرنشینان خودرو فوت و سه سرنشین دیگر مجروح شدند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی اضافه كرد: حادثه سوم بر اثر برخورد یك دستگاه خودروی پراید با یكدستگاه پژو در محور اراك –قم رخ داد كه بر اثر آن خودروی پراید از جاده خارج و با یك دستگاه موتورسیكلت نیز برخورد كرد.
سرهنگ حسنی گفت: در این سانحه كه به علت بی مبالاتی راننده پراید و حركت در خلاف مسیر اتفاق افتاد، راكب موتور سیكلت به علت شدت جراحات وارده در دم كشته شد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی افزود: حادثه محور شازند - توره نیز به علت واژگونی خودروی پراید رخ داد كه در این حادثه یكی از سرنشینان خودروی پراید فوت و سه سرنشین دیگر آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ حسنی علت این حادثه را توجه نكردن راننده به جلو در اثر خستگی و خواب آلودگی اعلام كرد.
وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عامل بیشتر تصادفات در چند روز اخیر در استان مركزی است كه این امر توجه بیشتر رانندگان را طلب می كند.
از ابتدای امسال تاكنون حدود 130 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مركزی جان خود را از دست داده اند.ك/1
3005/6012