۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۱
کد خبر: 81674852
T T
۰ نفر
مطبوعات مازندران خرداد 176ميليون تومان از آگهي ثبتي درآمد كسب كردند

ساري - ايرنا - مطبوعات مازندران در ماه خرداد امسال يك ميليارد و 760 ميليون و 630 هزار ريال از محل دريافت آگهي هاي ثبتي و دادگستري در آمد كسب كردند.

بر اساس تازه ترين گزارش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران ، اين ميزان در آمد از بيست و هفتم ارديبهشت تا 28 خرداد با درج آگهي هاي ثبتي در ميان نشريات استان توزيع شد.

ساماندهي آگهي هاي ثبتي با هدف توزيع عادلانه آنها ميان نشريات در دولت يازدهم با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ، دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري ، اداره كل ثبت اسناد و املاك و خانه مطبوعات استان در دستور كار قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش در مجموع در ماه خرداد سه هزار و 990 آگهي ثبتي و دادگستري بين نشريات مختلف مازندران توزيع و هزينه ها هم به صورت مستقيم به حساب صاحبان نشريات واريز شد.

معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران نيز در پي انتشار اين گزارش از مديران مسوول نشريات محلي و سرپرستي نشيات سراسري خواست تا از چاپ آگهي ثبتي فاقد شماره م - الف خودداري كنند.

عباس زارع كوتاه شدن دست افراد سودجو و دلال و توزيع عادلانه درآمدها را از مزيت هاي طرح ساماندهي آگهي ها برشمرد و گفت :

همكاري مسوولان نشريات كمك شاياني به ساماندهي آگهي ها در استان خواهد بود.

وي همچنين تاكيد كرد كه تمامي نشريات محلي و سرپرستي روزنامه هاي سراسري با معرفي نمايندگان فعال همراه با شماره حساب خود در شهرهاي مختلف استان مي توانند نسبت به دريافت آگهي ها اقدام كنند.

زارع گفت : ميزان بالاي همكاري، حضور فعال، تحويل فوري نشريات، در دسترس بودن نماينده نشريه و نيز ارتباط مستمر و پيگيرانه آنها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي به طور يقين در بهبود روند اخذ آگهي تاثيرگذار خواهد بود.

وي ساماندهي آگهي هاي دادگستري و آگهي هاي مناقصه و مزايده را هم از برنامه هاي آينده معاونت فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برشمرد.ك/3

1654