دستگاه‌های اداری اردبیل از ارائه مستقیم آگهی به نشریات خودداری کنند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از دستگاه‌های اجرایی این استان خواست، آگهی‌های خود را از طریق این اداره کل به نشریات منتقل کنند تا عدالت در توزیع آگهی‌ها بین صاحبان جراید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر رجبی روز سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان روزنامه‌های سراسری و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر با موضوع کارخانه سبلان پارچه اظهار کرد: توزیع آگهی‌های بازرگانی و غیربازرگانی بین نشریات استانی و سراسری باید عادلانه باشد تا همه صاحبان نشریه از این فرصت به نحو یکسان برخوردار شوند.

وی به صاحبان نشریات توصیه کرد مطالبه خود در خصوص موضوع یاد شده را به صورت مکتوب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ارائه کنند تا موضوع با دستگاه‌های اداری به صورت رسمی در میان گذاشته و پیگیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در صورت عدم تمکین دستگاه‌های اداری به توزیع آگهی‌ها از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امکان طرح موضوع در سازمان‌ بازرسی و دیوان محاسبات کشور وجود دارد.

رجبی تصریح کرد: رسالت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل حمایت از صاحبان نشریات است و فهرست دستگاه‌هایی که آگهی‌های خود را با دور زدن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مستقیم در اختیار تعداد معدودی نشریات قرار می‌دهند، احصا شده است و نسبت به اصلاح این روند اقدام خواهد شد.

تورهای خبری انعکاس اخبار واحدهای صنعتی و تولیدی ادامه می‌یابد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری ۲ اردوی خبری برای پوشش خبری پیشرفت‌های حاصله در بخش@های صنعتی و تولیدی استان، گفت: سومین اردو با حضور خبرنگاران در کارخانه آرتاویل تایر برگزار خواهد شد.

رئوف موسوی افزود: امروز از پدیدآورندگان آثار برتر در اردوی خبری کارخانه سبلان پارچه تجلیل به عمل می‌آید و امیدواریم با استمرار و تحکیم ارتباط واحدهای صنعتی و تولیدی استان با اصحاب خبر و رسانه، اطلاعات بیشتر و مفیدتری از وضعیت تولید، صنعت و کارآفرینی در استان به سمع و نظر مردم برسد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ نشریه محلی و استانی و نمایندگی بیش از ۱۰۰ نشریه سراسری در اردبیل، بر انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اداری با اصحاب رسانه و نشریه به منظور تولید محتواها و گزارش‌های خبری جامع از روند توسعه استان تاکید کرد.

در پایان این جلسه با اهدای هدایایی با حضور مسئولان کارخانه سبلان پارچه، از نویسندگان گزارش‌های خبری برتر با موضوع آن مجموعه تولیدی، تجلیل به عمل آمد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و نشریات محلی، نمایندگی نشریات سراسری، خبرگزاری‌های مطرح و صدا و سیما در این استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha