روز قدس روز همبستگی كشورهای مسلمان و خروش علیه  رژیم جعلی صهیونیستی است

كرمانشاه - ایرنا - فرماندار كرمانشاه از روز قدس به عنوان روز همبستگی كشورهای اسلامی و خروش آن ها علیه رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی نام برد و برهرچه باشكوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی این روز تاكید كرد.

فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: حضرت امام (ره) با دوراندیشی خاصی آخرین جمعه ماه مبارك رمضان را روز قدس و بلكه روز اسلام نامگذاری كردند تا ضمن افزایش وحدت بین مسلمانان، مسئله قدس و فلسطین به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: قدس روز فریاد كشیدن بر سر رژیمی جعلی و مستكبر است كه بیش از نیم قرن سرزمین مردم فلسطین را به ناحق غصب و به كشتار مردم مظلوم، زنان و كودكان بی گناه فلسطینی مشغول است.

رنجبر خاطرنشان كرد: امروز جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی برای جهانیان محرز شده است و به همین دلیل همه ساله بر تعداد شركت كنندگان در مراسم روز جهانی قدس در كشورهای مختلف افزوده می شود.

فرماندار كرمانشاه در ادامه از آمادگی مردم این شهرستان برای حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: مومنان روزه دار كرمانشاهی همگام با سایر مردم كشورمان و مسلمانان جهان با مشت های گره كرده خود بار دیگر با حضور پرشور و دشمن شكن خود به حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین می پردازند.

وی با بیان اینكه مراسم راهپیمایی در كرمانشاه از ساعت 11:30 دقیقه ظهر و از مسیر میدان جمهوری اسلامی (شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم اندیشیده شده است.

7458/8066