۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱
کد خبر: 81677156
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز جهاني قدس در چهارمحال و بختياري آغاز شد

شهركرد-ايرنا- همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، راهپيمايي گسترده مردم استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز جهاني قدس آغاز شد.

به گزارش ايرنا،راهپيمايي روزه داران خداجوي چهارمحال و بختياري از 117نقطه در اين استان با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

در شهركرد مركز استان، راهپيمايي از چهارراه بازار به سمت چهارراه ولي عصر(عج)، چهارراه ابوعلي سينا، بلوار آيت الله طالقاني و مصلاي بزرگ امام خميني(ره) در حال برگزاري است.

در بروجن نيز راهپيمايي روز قدس از ميدان آزادي به سمت مصلاي نماز جمعه، در لردگان از چهارراه قدس به سمت مصلاي اولي الأمر، در فارسان از ميدان امام خميني(ره) به سمت مصلاي نماز جمعه و در اردل از ابتداي بلوار شهداء به سمت حسينيه شهداء در حال انجام است.

صفوف راهپيمايي مردم روزه دار چلگرد از مقابل مسجد جامع به سمت حسينيه حضرت رسول(ص)،در شلمزار از مقابل مسجد ابوالفضل العباس(ع) به سمت مسجد امام حسين(ع)، در بِن از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهداء و در سامان از مقابل حسينيه صاحب الزّمان(عج) به سمت مسجد جامع صورت مي گيرد.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: مردم شريف و متدين استان در خيزشي عظيم در كنار 'جبهۀ بزرگ مقاومت و بيداري اسلامي' در حمايت از مردم مظلوم و بي پناه فلسطين مقاوم، با غريو فريادهاي توفنده، خشم و انزجار خود را از ددمنشي هاي دجّالان خون آشام صهيونيست و حاميان آنان سر دادند.

علي گرجي در گفت و گو با ايرنا افزود: امت اسلامي با قلوبي سرشار و مالامال از فيوضات ضيافت حق و عطر روحبخش بهار قرآني و معنويت ليالي با عظمت قدر با حضور پرشور خويش در راهپيمايي روز جهاني قدس، اقتدار و عظمت اسلام را به همه جهانيان نمايش مي دهند.

به گزارش ايرنا، روزه داران چهارمحال و بختياري پس از برگزاري راهپيمايي حمايت از مظلومان فلسطين و يمن، در آيين نماز جمعه نيز حضور خواهند يافت.

6027/2097