۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷
کد خبر: 81678874
T T
۰ نفر

سه شكارچي متخلف در خواف دستگير شدند

۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷
کد خبر: 81678874
سه شكارچي متخلف در خواف دستگير شدند

مشهد - ايرنا - فرمانده انتظامي خواف از دستگيري سه شكارچي متخلف آهو در اين شهرستان واقع در جنوب خراسان رضوي خبر داد.

فرماندهي انتظامي خراسان رضوي روز شنبه به نقل از سرهنگ محمد يزداني گزارش داد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خواف حين گشت زني در منطقه قاسم آباد اين شهرستان به سرنشينان يك دستگاه خودرو وانت مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي گفت: در بازرسي از اين خودرو يك قبضه سلاح شكاري به همراه دو لاشه آهو كشف شد.

فرماندهي انتظامي خراسان رضوي همچنين به نقل از رييس پليس آگاهي اين استان از دستگيري عاملان كلاهبرداري از شهروندان سالخورده و بيسواد در شهر مشهد با ترفند كمك به انجام عمليات بانكي از طريق دستگاههاي خودپرداز خبر داد.

سرهنگ حسين بيدمشكي افزود: با دريافت شكايات قضايي از چند شهروند سالخورده مبني بر كلاهبرداري از آنها با برداشت غيرمجاز از كارت عابربانك موضوع در دستور كار پليس پايگاه شمال آگاهي قرار گرفت.

وي با اشاره به دستگيري متهم جوان در منطقه خواجه ربيع كه در كنار دستگاه خودپرداز با زني سالخورده صحبت مي كرد گفت: متهم به هفت فقره كلاهبرداري از سالمندان و افراد بيسواد به مبلغ سه ميليون ريال با همدستي فردي ديگر اعتراف كرد.

او افزود: اين افراد با پرسه زني در اطراف دستگاههاي خودپرداز افراد سالخورده و بيسواد را كه قادر به انجام عمليات بانكي نبودند شناسايي و در هنگام اجراي عمليات بانكي مبالغي را به حساب خود واريز مي كردند.

فرمانده انتظامي مشهد نيز از دستگيري سر دسته باند سرقت گوشي و اعتراف وي به 50 فقره سرقت در غرب مشهد خبر داد.

سرهنگ حجت نيك مرام افزود: سارق 20 ساله به سرقت گوشي و زورگيري از شهروندان با تهديد به چاقو در مناطق آزادشهر، بلوار سجاد، جلال آل احمد، سيدرضي، هفت تير و قاسم آباد شهر مشهد اعتراف كرده است.

3027/1858