۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81691618
T T
۰ نفر
عمليات ساخت استخر سرپوشيده آستارا پس از هشت سال وقفه آغاز شد

آستارا - ايرنا - عمليات ساخت استخر سرپوشيده آستارا پس از هشت سال وقفه، در محوطه مجموعه ورزشي وحدت اين شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از اين پروژه در جمع خبرنگاران گفت: كلنگ احداث استخر سرپوشيده آستارا تيرماه 1386 در مجموعه ورزشي وحدت به زمين زده شد كه پس از نصب سوله ها به صورت نيمه كاره رها شد.

حميدرضا قهرماني تلاش ها و پيگيري هاي فرماندار و نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي را براي پيشبرد پروژه بسيار تاثيرگذار خواند و افزود: از محل اعتبارات تبصره 22 قانون بودجه، چهار ميليارد و 400 ميليون ريال براي تكميل استخر سرپوشيده آستارا مصوب شد كه از اين ميزان، دو ميليارد و 700 ميليون ريال تخصيص يافت.

وي در ادامه از تعيين پيمانكار اين پروژه خبر داد و بيان كرد: استخر سرپوشيده آستارا در زميني به مساحت يك هزار و 57 متر مربع ساخته مي شود و از زمان آغاز اين پروژه تا كنون، شش ميليارد ريال هزينه شده است.

قهرماني در ادامه با بيان اينكه ورزش شنا در آستارا با داشتن استخر به شكلي سازمان يافته به پيش مي رود، گفت: در حال حاضر پروژه استخر سرپوشيده آستارا 25 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

رييس اداره ورزش و جوانان آستارا ادامه داد: آغاز به كار مجدد احداث اين پروژه، نويد بخش روزهاي خوب براي رشته ورزشي شنا است.

در شهرستان 86 هزار نفري آستارا در غرب استان گيلان، چهار هزار و 400 ورزشكار در قالب 34 هيات ورزشي، به صورت سازماندهي شده فعاليت مي كنند.ك/3

7105/2007