۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۳
کد خبر: 81712665
T T
۰ نفر
تشییع شهدای گمنام در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

ایرنا - مشهد - نماینده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح در خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) 13 شهید گمنام خط شكن در این استان تشییع و به خاك سپرده می‌شوند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز شنبه به نقل از محمد احراری گزارش داد: پیك پاك 13 شهید والامقام بعدازظهر امروز وارد مشهد شد.
وی افزود: از این 13 شهید خط شكن مشخصات سه شهید معلوم و معین شده كه شامل شهیدان محمد حصاری، محمدباقر حصاری و محمدرضا قائمی در منطقه عملیاتی بدر به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند. پیكر این عزیزان به زادگاهشان نیشابور منتقل می‌شود.
نماینده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح در خراسان رضوی گفت: پیكر پاك 10 شهید دیگر كه كمنام و از شهدای خط شكن هشت سال دفاع مقدس هستند بیستم امرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بطور همزمان در شهرستانهای برگزیده استان تشییع می‌شود.
وی افزود: در این چارچوب پیكر پاك دو شهید در شهر زاوین تشییع و به خاك سپرده و دو شهید دیگر در شهر ملك آباد تشییع می‌شوند.
او ادامه داد: شب قبل از این مراسم نیز در همین مناطق مراسم وداع با این عزیزان برپا می‌شود.
احراری گفت: این شهدای والامقام در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) و همزمان با تجمع عظیم صادقیون در مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان آحادمردم شهیدپرور تشییع می‌شوند.
همچنین عصر هجدهم امرداد ماه مراسم استقبال و وداع با شهدا از ابتدای بلوار هاشمیه مشهد به سمت بنای منتظریه و مسجد موسی‌ بن جعفر(ع) برای قرائت نماز جماعت و وداع با این عزیزان برگزار می‌شود.
1858