۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۱
کد خبر: 81712958
T T
۰ نفر
شهردار: همدلی مردم، خبرنگاران و مسوولان عامل مهم توسعه شهر ارومیه بوده است

ارومیه - ایرنا - شهردار ارومیه گفت: همدلی و اتحاد مردم، خبرنگاران و مسوولان از مهمترین عوامل توسعه شهر ارومیه در چند سال گذشته بوده است.

محمد حضرت پور شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری آذربایجان غربی در ارومیه افزود: امروز این استان و شهر ارومیه نیازمند همدلی و همگرایی روز افزون هستند تا پله های توسعه و پیشرفت را با موفقیت طی كنند.
وی اضافه كرد: این همدلی امروز در بین مردم، مسوولان، خبرنگاران و مجموعه مدیریت شهری ارومیه وجود دارد ولی باید تقویت شود تا زمینه توسعه بیش از پیش شهر فراهم شده و شاهد تبدیل شدن ارومیه به شهری بی نظیر در كشور باشیم.
وی خبرنگاران را چشم تیزبین در راستای بیان مشكلات و نقاط قوت و ضعف در حوزه های مختلف فعالیتی مسوولان عنوان كرد و ادامه داد: مشكلات جامعه باید توسط اصحاب رسانه بدون كم و كاست طرح و با برنامه ریزی مسوولان برطرف شود.
شهردار ارومیه اظهار كرد: البته باید در كنار بیان مشكلات، اقدامات انجام شده توسط مسوولان دستگاههای اجرایی نیز به خوبی به مردم تبیین شود تا مردم با حقایق فعالیت مدیران آشنا شوند.
حضرت پور با قدردانی از فعالیت مناسب خبرنگاران حوزه شهری در استان گفت: مدیریت شهری نیازمند همراهی اصحاب رسانه در بیان نقاط قوت و ضعف است و امیدواریم در ماههای آینده نیز این همراهی وجود داشته باشد تا بتوانیم به سمت پیشرفت روز افزون شهر حركت كنیم.
یوسف رحیمی رییس انجمن خبرنگاران آذربایجان غربی نیز در این جلسه به نمایندگی از خبرنگاران با قدردانی از همراهی مدیریت شهری با اصحاب رسانه گفت: این همكاری دو سویه است و ما معتقد هستیم می تواند منشا خیر برای ارومیه باشد.
در پایان این آیین از خبرنگاران فعال در حوزه شهری با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.
هفدهم مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است كه به مناسبت این روز برنامه های تجلیل از فعالیت اصحاب رسانه در كشور و آذربایجان غربی برگزار می شود.
8137/2093