۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۱
کد خبر: 81716891
T T
۰ نفر
امدادرساني هلال احمر كرمانشاه به 51 شهروند سانحه ديده در 2 روز اخير

كرمانشاه - ايرنا - معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: طي 48 ساعت اخير هفت تيم عملياتي با اعزام به مناطق مختلف استان در مجموع به 51 شهروند سانحه ديده خدمت رساني كردند.

به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه، جهانگير پورحسن روز چهارشنبه اظهار كرد: در دو روز گذشته 6 حادثه در سطح استان به وقوع پيوست كه با اطلاع رساني نيروهاي اورژانس و مردمي مبني بر وقوع حوادث جاده اي و كوهستان نيروهاي عملياتي به محل حوادث اعزام شدند.
وي اظهار كرد كرد: دو حادثه كوهستان در شهرهاي بيستون و صحنه رخ داد كه بلافاصله پس از اطلاع رساني يك تيم عملياتي متشكل از 6 امدادگر در صحنه و يك تيم عملياتي متشكل از سه امدادگر در بيستون با همراه داشتن تجهيزات كامل به محل حوادث اعزام و به ياري دو حادثه ديده شتافتند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر كرمانشاه با اشاره به اينكه چهار حادثه جاده اي در محورهاي مختلف استان نيز به وقوع پيوست گفت: يك دستگاه وانت نيسان با خودرو پرايد كه در محور سنقر به قروه برخورد داشت در كوتاه ترين زمان يك تيم عملياتي در محل وقوع حاضر و عميات رها سازي را انجام دادند كه پنج مصدوم اين سانحه به علت جراحات سطحي به صورت سرپايي مداوا شدند.
وي خاطرنشان كرد: دو حادثه واژگوني و يك برخورد در ديگر محورهاي استان نيز رخ داد كه 44 نفر در آن ها آسيب ديدند و پس از حضور نيروهاي عملياتي و انجام عمليات رهاسازي به موقع امدادگران و نجاتگران، خدمات مناسب به آن ها ارائه شد.
7458/8066