۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۳
کد خبر: 81720163
T T
۰ نفر
گفتمان مقاومت بايد در كشور حاكم باشد

قزوين - ايرنا - رييس دفتر دبير شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد: گفتمان مقاومت بايد در كشور حاكم باشد، چرا كه دشمن به دنبال تغيير گفتمان مقاومت است.

به گزارش ايرنا، سيد ناصر حسيني پور روز شنبه در جمع پرسنل سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين افزود: فتح خرمشهر گفتمان مقاومت را زنده كرد و امروز مهمترين چيزي كه دشمن به دنبال تغيير آن است، گفتمان مقاومت مي باشد.
وي اظهاركرد: بايد هوشيار باشيم كه دشمن هميشه خشن، بي رحم و جنگجو است كه نمونه هايي از اين خصايص شيطاني را در دوران دفاع مقدس شاهد بوديم.
حسيني پور خاطرنشان كرد: امروز بر خلاف گذشته پرچم ايران به عنوان ام القراي جهان اسلام برافراشته است و ما نيز به اين پرچم افتخار كرده و در زير سايه ولايت فقيه در جهت اعتلاي نظام و انقلاب تلاش خواهيم كرد.
وي به فداكاري و از خود گذشتگي رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: امروز نسل جوان بايد از ويژگي هاي شاخص شهداي جنگ تحميلي الگو گرفته و ولايتمداري از آنان درس بگيرند.
نويسنده كتاب پايي كه جا ماند ادامه داد: خوشبختانه امروز جوانان ما در كشور همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس جايگاه ولايت را خوب شناخته و در حفظ اين جايگاه نيز تلاش مي كنند.
حسيني پور به ويژگي هاي رزمندگان دوران جنگ تحميلي اشاره و بيان كرد: صبوري در هر شرايطي، پايداري و استقامت، عشق به اهل بيت (ع) و اطاعت از رهبري درعمل از جمله ويژگي هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.
وي با اشاره به اينكه ما هميشه براي اندازه گيري ميزان قدرت ولايت و رهبري در ايران هميشه اشتباه مي كنيم، افزود: دشمن معتقد است امتي كه به امام متصل باشد شكست ندارد، بنابراين سعي دارد اتصال امت با امام را قطع كنند تا رگ حياتي انقلاب را بزنند.
حسيني پور افزود: ما بايد به عنوان پيروان امام زمان (عج) و ولايت و رهبري در راستاي حفظ عظمت و اعتلاي اين نظام از هيچ تلاشي فروگذار نكرده و با دشمنان به خوبي مقابله كنيم.
نويسنده كتاب پايي كه جا ماند همچنين قسمتي از مطالب ارايه شده در اين كتاب را بيان كردند.
كتاب 'پايي كه جا ماند' انتشارات سوره مهر يادداشت هاي سيد ناصر حسيني پور از اردوگاه هاي مخفي اسراي ايراني است.
7390/ 6128