۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۳۲
کد خبر: 81731437
T T
۰ نفر

فرماندار : 14 طرح در اشكذر به بهره برداري مي رسد

۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۳۲
کد خبر: 81731437
فرماندار : 14 طرح در اشكذر به بهره برداري مي رسد

يزد - ايرنا - فرماندار اشكذر گفت : به مناسبت هفته دولت 14 طرح در بخش هاي مختلف با 40 ميليارد ريال اعتبار در اين شهرستان به بهره برداري خواهد رسيد.

محمدعلي شاه حسيني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين طرح ها در بخش جهادكشاورزي، راه و شهرسازي، برق ، بنياد مسكن، گاز، آب و فاضلاب روستايي، خدمات شهري و دهياري ها است.
وي ادامه داد : گلخانه توليد سبزه و صيفي در مهدي آباد، پرورش مرغ گوشتي، بهسازي راه روستايي حسين آباد پور اكبري با اعتباري بيش از دوميليارد و 800 ميليون ريال، تامين روشنايي بلوار اتابك در بخش خضرآباد و برق رساني به روستاي گرماب و حسين آباد از جمله اين طرح ها است.
فرماندار اشكذر خاطرنشان كرد : ساماندهي جاده كشت خوان خضرآباد، طرح هادي روستاي اتابك، گازرساني به شهرك صنعتي رستاق با اعتباري بيش از پنج ميليارد ريال، مخزن و تاسيسات جانبي آب و فاضلاب روستاي كافي آباد، احداث پارك و فضاي سبز روستاهاي بخش مركزي و فيروزآباد برخي ديگر از پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت است.
شاه حسيني آسفالت معابر اصلي و فرعي اشكذر در شهرك زرين شهر و فيروزآباد با اعتباري بيش از دوميليارد و 500 ميليون ريال و احداث پل مكانيزه مشاركت بخش خصوصي در جاده سنتو روبروي پارك اشكي با اعتباري بيش ازپنج ميليارد ريال از ديگر طرح هاي اين هفته برشمرد.
اين مسوول اضافه كرد : به مناسبت گراميداشت هفته دولت برنامه هاي ديگري از جمله ديدارهاي مردمي، تشكيل جلسات مختلف با گروه ها و اصناف شهرستان برنامه ريزي شده و در طول هفته انجام خواهد شد.
شهرستان اشكذر با 35 هزار نفر جمعيت در 20 كيلومتري شمال يزد واقع است. ك/3
7537/8068