۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
کد خبر: 81732571
T T
۰ نفر
پنج پروژه شهری در اولین روز از هفته دولت دریاسوج افتتاح شد

یاسوج- ایرنا - پنج پروژه شهری در اولین روز از هفته دولت با حضور استاندار كهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسوولان استانی در یاسوج به بهره برداری رسید.

شهردار یاسوج عصر دوشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری یاسوج به خبرنگار ایرنا این پروژه را شامل افتتاح مركز آتش نشانی یاسوج، غسالخانه مركزی یاسوج، نصب و راه اندازی سیستم یكپارچه شهری، افتتاح مركز بازارچه ماهی و میگو و بازگشایی وتعریض بلوار جمهوری اسلامی تا خیابان فردوسی اعلام كرد.
محمد علی جاوید افزود: مركز آتش نشانی یاسوج با حجم عملیات 200 متر مربع سوله، 200 متر مربع حیاط و 60 متر محوطه سازی به بهره برداری رسید.
وی بازگشایی و تعریض بلوارجمهوری اسلامی تا خیابان فردوسی را یكی از مهم ترین پروژه های عمران شهری دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح حجم ترافیك شهری یاسوج كاهش چشمگیری یافته است.
جاوید مبلغ هزینه شده در این پروژه ها را 32 میلیاردو 845 میلیون ریال ذكر كرد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین توسعه عمران شهری را یكی از اولویت های استانداری دانست و گفت: توجه به مبلمان شهری باید در اولویت شهرداری یاسوج قرار گیرد.
سید موسی خادمی با بیان اینكه شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران را یدك می كشد افزود: زیرساخت های موجود شهری یاسوج در شان شهروندان و گردشگران نیست.
وی اظهاركرد: باید شهرداری با برنامه ریزی های انجام شده زمینه ارایه خدمات رفاهی به شهروندان و گردشگران را فراهم كند.
7531/6162