۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
کد خبر: 81739152
T T
۰ نفر

11 طرح عمراني در سنقروكليايي به بهره برداري رسيد

۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
کد خبر: 81739152
11 طرح عمراني در سنقروكليايي به بهره برداري رسيد

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار سنقروكليايي گفت: 11 طرح عمراني به مناسبت هفته دولت روز شنبه در روستاهاي بخش كليايي اين شهرستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا عليرضا ايزدي در آيين افتتاح طرحها افزود: اين طرحها شامل تجهيز و ساخت 2 باب مسجد در روستاهاي كيونان و چشمه زنگي، چهار طرح آبخيزداري در روستاهاي كاهل آباد، خانقاء لنجاب و ليلمانج، ساختمان مديريت بحران در روستاهاي چشمه بهاء الدين، سه باب غسالخانه در روستاهاي شورآباد، داشتي بلاغ و سايه كر سفلي و همچنين بهسازي معابر روستاي شورآباد مي باشد.
بخشدار كليايي هم برنامه هاي در دست اجراي عمران و آباداني روستاهاي اين بخش را تشريح كرد و گفت: از ابتداي سالجاري تاكنون بيش از 80 درصد اعتبارات دهياريها جذب شده و دهياران ملزم شده اند تا پايان شهريور ماه نسبت به جذب باقيمانده اعتبارات اقدام كنند.
صادق قياسوند با بيان اينكه ساختمان مديريت بحران بخش كليايي به مركزيت روستاي چشمه بهاءالدين با زيربناي 80 متر مربع در مدت 40 روز گذشته احداث و تجهيز شده است گفت: در صورت وقوع بحرانهاي احتمالي در بخش كليايي، ستاد مديريت بحران براي مقابله با حوادث غيرمترقبه از ظرفيت اين مركز بهره گيري خواهد كرد.
سنقروكليايي با 92 هزار نفر جمعيت در 86 كيلومتري شمال شرق كرمانشاه واقع شده و بخش كليايي هم با قرار گرفتن در غرب سنقر، از تعداد 72 روستا در قالب سه دهستان برخورداراست.
1446/8066