۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
کد خبر: 81739509
T T
۰ نفر
اعتبار تجهيزات دانشگاه پيام نور استان كرمان تامين شد

كرمان - ايرنا - سرپرست دانشگاه پيام نور استان كرمان گفت: اعتبار تجهيز آزمايشگاه ها و كارگاه هاي فني اين دانشگاه با وجود محدوديت هاي مالي از سازمان مركزي گرفته شد.

به گزارش ايرنا حسين رشيدي نژاد روز شنبه در آيين تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه پيام نور استان كرمان با اشاره به عملكرد يكساله اين دانشگاه افزود: احياي بسياري از رشته ها در مقاطع ارشد و دكترا در دستور كار قرار گرفته و بيش از 90 درصد كار انجام شده است.
وي گفت: حضور 30 هزار دانشجو در اين دانشگاه مي تواند در تمامي عرصه ها همچون اقتصادي و فرهنگي موثر باشد.
سرپرست دانشگاه پيام نور استان كرمان بيان كرد: اين دانشگاه به دليل گستردگي و تعداد بالاي دانشجويان بومي از ظرفيت بالايي برخوردار است.
وي خاطرنشان كرد: همچنين با سازمان ها و اداراتي مانند حفاظت محيط زيست، ورزش و جوانان و غيره تفاهم نامه هايي را امضا كرده ايم.
رشيدي نژاد با اشاره به تفاهم نامه همياران محيط زيست با اداره كل حفاظت محيط زيست كرمان از روساي مراكز و واحدها خواست تا قبل آغاز سال تحصيلي جديد اين كانون را راه اندازي كنند و جذب دانشجو داشته باشند.
وي گفت: اگر ما در اين زمينه كوتاهي و كاهلي كنيم قطعا پاسخگو خواهيم بود چرا كه اين ظرفيت ايجاد شده است.
وي اظهار كرد: دانشجويان نيز به دليل نيمه حضوري بودن كلاس ها فرصت كافي براي شركت در اين فعاليت ها را دارند.
سرپرست دانشگاه پيام نور استان كرمان با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان باهنر و رجايي بيان كرد: رفتار و كردار و سلوك اين عزيزان مي تواند براي همه ما سرمشق باشد و ما بايد از رفتار آنها بهره بگيريم.
وي افزود: دانشگاه پيام نور استان كرمان در گذشته داراي 45 هزار دانشجو بود ولي اكنون حدود 30 هزار دانشجو در اين دانشگاه تحصيل مي كند كه به طبع آن درآمد هاي دانشگاه هم كاهش پيدا مي كند.
در اين آيين با حضور محمدرضا پورابراهيمي نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي و علي بيگ زاده مديركل حوزه استاندار از 40 نفر از كاركنان نمونه دانشگاه پيام نور تجليل شد.
7436/3028