۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹
کد خبر: 81745299
T T
۰ نفر
نيروهاي راهداري مشغول پاكسازي جاده دوآب به بلده نور هستند

نوشهر- ايرنا - بخشدار بلده از اعزام نيروهاي راهداري براي پاكسازي جاده دوآب به بلده و برخي از روستاهاي اين بخش براثر بارندگي شديد روز گذشته دراين بخش تاريخي و كوهستاني خبرداد.

محمدرضا رودگر روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا ، گفت: بارندگي شديد و نيز ريزش تگرگ عصر ديروز/ سه شنبه / دراين بخش سبب ريزش كوه و در نهايت منجربه بسته شدن اين جاده شده بود كه نيروهاي راهداري پس از پايان بارندگي با حضور در محل راه هاي اين منطقه را بازگشايي كردند.
وي ،افزود : اگرچه اين مسيرارتباطي براي تردد خودروها درشب گذشته بازگشايي شد ولي در نقاطي از اين جاده گل و لاي و سنگ ريزه هايي براثر ريزش كوه وجود داشت كه با گسيل تجهيزات راهداري اين نيروها مشغول پاكسازي آن هستند.
وي بدون اعلام ميزان خسارت هاي وارده ناشي از بروز اين اتفاق غيرمترقبه دراين بخش ، اظهارداشت : هم اينك نيروهاي راهداري با همكاري برخي از اهالي مشغول پاكسازي و شستشوي نقاطي از معابر روستايي مملو از گل و لاي از جمله رزن، تيرستاب و كرسي از توابع اين بخش هستند.
بخشداربلده درادامه به خرابي هاي برجاي مانده در حوزه زيرساخت هاي اين بخش براثر سيل بيست و سوم فروردين ماه سال جاري ، گفت : اگرچه مسوولان نهادهاي ذيربط نسبت به ترميم بخشي از زيرساخت هاي آسيب ديده از جمله راه اصلي دوآب به بلده اقدام كرده اند اما با توجه به تردد چشمگير خودروها از اين مسير ارتباطي بايد اين راه به طور اساسي مرمت و بازسازي شود.
بخش بلده با 48 روستا، 125كيلومتر راه اصلي و 220 كيلومتر راه فرعي در غرب مازندران واقع است. ك/3
/7078/ 1602/1899