۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81760662
T T
۰ نفر

كار شهرداري اسپانسري نيست

۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81760662
كار شهرداري اسپانسري نيست

زنجان - ايرنا - عضو شوراي اسلامي شهر زنجان گفت: شهرداري متولي ارايه خدمات در حوزه مديريت شهري بوده و فعاليت هاي آن در چارچوب اسپانسر بودن براي بخش هاي مختلف تعريف نمي شود.

سونيا كشاورز روز سه شنبه در جلسه علني شوراي اسلامي شهر زنجان بر لزوم حركت در مسير لايحه بودجه مصوب شهرداري زنجان تاكيد كرد و افزود: تخصيص بودجه به برخي لوايح كه در لايحه بودجه شهرداري اعمال نشده عملا مسير براي انحراف و جايجايي از لايحه تعريف شده بودجه شهرداري را فراهم مي كند.
وي خواستار توجه شهرداري زنجان نسبت به انجام وظايف ذاتي خود درحوزه مسايل و عمران شهري و اجتناب از اسپانسري شهرداري زنجان در حوزه فعاليت هاي ورزشي به غير از ورزش هاي همگاني شد.
نايب رييس شوراي اسلامي شهر زنجان از ورزش به عنوان يكي از مولفه هاي سلامت براي جامعه نام برد .
فخرالدين رستمي گفت: وجود نيروهاي ارزشمند ورزشي در شهر ضرورت توجه به اين نيروها را مضاعف كرده است.
رييس كميسيون ورزش و سلامت نيز با اشاره به اينكه حمايت از ورزش وظيفه داتي شوراي و شهرداري است گفت: دستگاه هاي مختلف اعم از صنايع و بخش خصوصي نيز مي توانند هر يك به فراخور توانايي هايشان از ورزش حمايت كنند.
فريدون اصفهانيان از فوتبال به عنوان يكي از پرمخاطب ترين رشته هاي ورزشي نام برد و ادامه داد: ويترين و نماد فوتبال در هر شهري داشتن نماينده در ليگ برتر است.
در اين جلسه لايحه تامين بخشي از هزينه هاي تيم البرز به عنوان نماينده استان زنجان در ليگ دسته دوم كشوري با انعقاد قرارداد اسپانسري و حضور در مسابقات با نام تيم البرز شهرداري زنجان به ميزان 500 ميليون تومان مصوب نشد.
7318/6085