توسعه ورزش در محلات و مناطق شهری زنجان هدفگذاری شده است

زنجان- ایرنا- رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ما به دنبال توسعه ورزش در محلات و مناطق شهری هستیم و از تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا لیگ دسته یک هم حمایت می‌کنیم.

منصور مرادلو روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه شهرداری، درخواست‌های زیادی برای اجرای برنامه در حوزه‌های مختلف دارد، اضافه کرد: حمایت از یک برنامه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی چارچوب و ضوابط مشخصی دارد به گونه‌ای که در یک برنامه میزان مشارکت سازمان ۵۰ درصد و در یک برنامه دیگر مشارکت ۱۰۰ درصد است.

مرادلو با بیان اینکه در حوزه ورزش برنامه تجلیل از قهرمانان آسیایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد، گفت: نگاه شورای فعلی حمایت از برنامه‌های عمومی است تا ایجاد امید و نشاط در جامعه همگانی باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با حمایت خوب اعضای شورا و نگاه فرهنگی شهرداری بودجه امسال سازمان فرهنگی به ۳۶ میلیارد تومان رسیده است، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار برابر شده است.

وی تصریح کرد: این میزان بودجه صرفا به برنامه‌ها اختصاص یافته و در این بخش نیز شهرداری به دنبال ایجاد اماکن فرهنگی است.

این مسوول گفت: ما دنبال تک برنامه‌‎ای شدن سازمان فرهنگی ورزشی نیستیم و به مدیران سازمان نیز اعلام شده است که مخاطبان برنامه‌ها باید عموم مردم باشند، هرچند ممکن است انجام برخی از برنامه‌ها اصلا وظیفه شهرداری نباشد.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به استعدادیابی و حتی پرورش استعدادهای برتر در حوزه‌های مختلف باید در اولویت کاری سازمان قرار بگیرد، گفت: قطعا در ادامه سال با این رویکرد برنامه‌ها اجرایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha