۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۲۹
کد خبر: 81765405
T T
۰ نفر
شش نمايش به بيست و هفتمين جشنواره تئاتر هرمزگان راه يافتند

بندرعباس - ايرنا- مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان از راه يابي شش نمايش به بيست و هفتمين جشنواره تئاتر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عليرضا درويش نژاد روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: 12 نمايش از شهرستان هاي بندرعباس، بندرلنگه، رودان، ميناب، جاسك، نامزد حضور در جشنواره تئاتر استاني امسال بودند كه پس از بازبيني داوران، شش گروه موفق به كسب جواز ورود به جشنواره بيست و هفتم تئاتر استاني شدند.
وي افزود: بادي لنگويچ به نويسندگي جعفر قاسمي و كارگرداني ايوب رحيمي از ميناب،رنجترانه هاي سيما به نويسندگي و كارگرداني عليرضا داوري از بندرعباس، بن بست سعادت آباد به نويسندگي و كارگرداني رضا جوشعار از بندرعباس، من آن جا نيستم به نويسندگي مهدي مير باقري و كارگرداني رضا غريب زاده دريايي از بندرعباس، كي گفت آري، كي گفت نه به نويسندگي و كارگرداني مهران محمود زاده دهبارزي از جاسك و آواز پريشاني به نويسندگي جعفر مؤيدي و كارگرداني علي رحيمي ، نمايش هاي راه يافته به اين جشنواره هستند.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان ضمن تأكيد بر افزايش كيفيت نمايش هاي جشنواره امسال، گفت: در نشست مشترك با داوران بازبين تأكيد شده ، كيفيت جشنواره فداي كميت آن نشود و بر همين اساس نمايش هاي راه يافته به بخش مسابقه از استانداردهاي كافي و لازم براي اين جشنواره مهم برخوردارند.
بيست و هفتمين جشنواره تئاتر استان هرمزگان در روزهاي ششم تا نهم مهرماه در پلاتو آفتاب واقع در مجتمع فرهنگي _ هنري سيد احمد خميني(ره) برگزار مي شود.ك/3
7198/ 6048