مینابی‌ها جشنواره تئاتر خیابانی سابات را از سر می‌گیرند

بندرعباس- ایرنا- جشنواره تئاتر خیابانی سابات میناب که به دلیل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی متوقف شده بود، روند اجرایی آن از روز پنج‌شنبه ۲۶ دی‌ماه آغاز می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در این باره گفت: جشنواره تئاتر خیابانی سابات این شهرستان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارگردانان و عوامل اجرایی ادامه می‌یابد.
رضا اوژند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این جشنواره نمایش‌ "جنگ تمام عیار" به کارگردانی خالد رحیمی در روستای پولاد قاسمی روز جمعه ۲۷دی اجرا می‌شود.
وی از دیگر نمایش‌ها به "فرصت" به کارگردانی حسن درویشی  و نویسندگی حامد شه‌رسانی در روستای کردر رضوی و "به دنبال خودم می‌گردم" به کارگردانی و نویسندگی زهرا عربی و بهناز زارعی اشاره کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: هم‌چنین سه نمایش "هفت، هشت،شیش" به کارگردانی داوود رمضان‌زاده، نمایش "خشتی برای دیوار کج" به کارگردانی میران سلمانی و نمایش "مقصر" به کارگردانی راضیه پودات در پارک مکران برای داوری، اجرای عموم خواهند داشت.
اوژند مراسم پایانی این دوره از جشنواره و تجلیل از برگزیدگان جشنواره را جمعه شب ۲۷ دی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان در سالن فرهنگسرای شهید بهشتی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha