۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۳
کد خبر: 81773922
T T
۰ نفر

كرمانشاه يك شهربازي مدرن مي خواهد

۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۳
کد خبر: 81773922
كرمانشاه يك شهربازي مدرن مي خواهد

كرمانشاه - ايرنا - شهردار كرمانشاه با بيان اينكه كرمانشاه يك شهربازي مدرن مي خواهد گفت: هركس كه بتواند با امكاناتي مدرن شهربازي را ارتقا دهد برنده مزايده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا عبدالرضا شعباني روز شنبه در حاشيه آيين كلنگ زني بزرگراه امام حسن (ع) كه در پادگان شهيد سروران كرمانشاه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: شهربازي كرمانشاه به دليل پايان يافتن زمان قرارداد، بايد به دستور مقام قضايي يك ماه و نيم پيش پلمپ مي شد.
وي افزود: به دليل نامناسب بودن اين زمان، شهرداري وارد عمل شد و مجموعه شهربازي به همراه عوامل اجرايي آن را كه متعلق به خودش بود در اختيار گرفت.
شعباني يادآور شد، شهربازي به مجموعه اي بي كيفيت تبديل شده بود و در شان مردم كرمانشاه نبود و اكنون درصدد واگذاري اين مجموعه به بهترين گزينه از طريق برگزاري مزايده هستيم.
شهردار كرمانشاه با بيان اينكه مجوز برگزاري دو سيرك اخير در كرمانشاه در زمان وي صادر نشده تصريح كرد: از هر برنامه اي كه موجب شادي مردم كرمانشاه شود استقبال خواهم كرد.
به گفته شعباني، برگزاري سيرك در صورتي كه آزاري براي حيوانات به همراه نداشته و نشاط مردم را نيز به دنبال داشته باشد مورد تاييد است.
شهر كرمانشاه حدود يك ميليون نفر از جمعيت دو ميليون نفري استان را در خود جاي داده است.
7460/8066