۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵
کد خبر: 81783020
T T
۰ نفر
صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در مهاباد برگزار شد

مهاباد - ايرنا - آيين صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در مهاباد به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي در قرارگاه اين نيرو برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين آيين كه فرماندار، مسوولان ادارات و دستگاه هاي اجرايي و فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي اين شهرستان نيز حضور داشتند امام جمعه مهاباد با تبريك فرارسيدن هفته نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي حافظ و پاسدار امنيت و آسايش مردم است و در سايه تلاش هاي اين عزيزان است كه امروز شاهد آسايش و امنيت در جامعه هستيم.
ماموستا ملاقادر سهرابي افزود: نيروي انتظامي رسالت سنگيني در راستاي برقراري امنيت در ابعاد فرهنگي، اجتماعي و سياسي در جامعه برعهده دارد و همه اعم از مردم و مسوولان بايد اين نيرو را در اجراي وظايفش ياري رسانند.
وي با اشاره به جنگ هشت ساله ايران اسلامي عليه دشمنان نظام و انقلاب گفت: دوران دفاع مقدس موجب شد تا مردم ايران آبديده شده و قادر باشند هر تهديد را عليه كشور در نطفه خفه كنند.
ماموستا سهرابي اضافه كرد: اگر هم اكنون ايران اسلامي به يكي از امن ترين و با اقتدارترين كشورهاي منطقه مبدل شده است همگي در سايه همدلي و اتحاد ملت و نظام و رهنمودهاي روشنگرانه رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده انتظامي مهاباد نيز در اين آيين با بيان وظايف خطير اين نيرو در برقراري امنيت و آرامش در جامعه گفت: هم اكنون امنيت يكي از نيازهاي مهم اجتماعي در هر جامعه بشري به شمار مي رود.
سرهنگ فتاح بابانژاد از امنيت به عنوان بسترساز پرورش انسانها ياد كرد و افزود: امنيت از نيازهاي اساسي و بنيادي هر جامعه به شمار مي رود و نبود و اختلال در آن پيامدها و بازتاب هاي نگران كننده و خطرناكي به دنبال دارد.
وي گفت: هفته نيروي انتظامي فرصت بسيار مغتنمي است تا اين نيرو جلوه هايي از اقتدار و توانمندي هاي خود را به معرض نمايش بگذارد.
در ادامه اين مراسم از ماموران نمونه و ساعي نيروي انتظامي، بازنشستگان و خانواده معظم چند تن از شهداي نيروي انتظامي اين شهرستان با اهداي لوح تقدير قدرداني شد .
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
6185/2093